ik stop er mee

ik zit nu trouwens in de wacht weken moet woensdag of donderdag ongi worden
van de week was ik ook misselijk ik dacht zou het.. ik dacht nee niet aan denken gewoon denken ik word ongi dan doet het niet zo'n pin als je dan echt ongi word tuurlijk het is wel moeilijk en laat ik een paar traantjes maar het doet niet zo'n pijn als ik denk van o ik denk dat ik zwanger ben en als je het dan niet bent dan doet het pas verdriet

en dat bedoelde ik ook bij haar met die test ik heb echt heel veel positieve testen gehad ben zelfs bij de dokter geweest en zij zegt van je bent zwanger want hij is super positief maar mijn gevoel zij je bent niet zwanger en dat was ook zo...
en als je voor je nod test is het moeilijker want stel dat je toch ongi word
hoeveel verdriet zou zij hebben nu als ze ongi is geworden

Hai missmama,

Je antwoord op mijn vraag is  dus een reactie waarbij je niemand anders kwetst, als je nou bij het topic streep = streep net zo had gereageerd was er helemaal niets aan de hand geweest!
Jammer dat het zo gelopen is, maar het is voor jou vast ook veel fijner om met meiden te praten die in het zelfde schuitje zitten.... Ik wens je oprecht heel veel suc6 en hoop dat je snel zwanger wordt!

Oh ja, ik ben dus wel zo iemand die bij elk pijntje en misselijkheidje na mijn ei hoop  dat ik zwanger ben, dussss... Gelukkig velen met mij en daarom ben ik zo blij met dit forum!
Daarbij vind ik het gewoon heel gezellig om hier te kletsen over vanalles...

Groetjes, esther

Goed gezegd Esther is sluit me helemaal bij je aan.

Ikzelf ben bij de eerste ook meer als 1,5 jaar bezig geweest om zwanger te raken. Heb zo vaak gezegd dat ik niet meer mezelf voor de gek laat maar toch iedere maand nu heb ik er nog niks van geleerd en iedere maand is het toch nog een kleine telleurstelling dat ik niet zwanger ben en ik heb al tig zwangerschapstesten er doorheen gegooid maar ik blijf het gewoon doen en wat een ander ervan zegt of doet kan me echt geen ene reet schelen. Of je nu 1 maand bezig bent of 2 jaar zwanger worden willen we allemaal.

Einde diskussie ga jij maar lekker naar een andere topic en laat ons nu maar met rust.

Sharine

Jeetje wat een gejammer zeg .... en dit komt allemaal voort uit een topic waarin iemand meld dat ze zwanger is !!!!! echt triest zeg. Ik ben dan waarschijnlijk zo n zielepiet ui tde tweede ronde die bij een misselijkheid gaat testen. Alles is voor ons nieuw en vreemd. Op den duur gaan iedereen snappen dat niet elke hoofdpijn een zwangerschap hoeft te betekenen. Laat iedereen in zijn eigen waarde , je bent niet allemaal hetzelfde. Ben blij dat ik in een topic zit waar het gezellig is. We kunnen daar alles kwijt leuk of minder leuk, zonder gezeur

happy

Ik sta echt versteld van dit forum!
Jongens, jongens, waar is de gezelligheid gebleven?
Ik kan me heel GOED voorstellen dat er dames zijn die zo reageren, toen ik zelf zwanger probeerde te worden, was ik al dagen voor mijn NOD bezig met alles wat ik voelde.
Dat is heel normaal en hoort er in het begin echt bij.
Bij elke misselijkheid, bij elke pijn in je borsten ga je denken zou het?
Ik heb ook regelmatig getest, je bent nieuwschierig en wil natuurlijk graag weten of het raak is.
Ik ben heel eerlijk dat ik ook wel eens gezucht heb bij het zoveelste topic zou ik zwager zijn, maar dat is al een hele tijd geleden.
Ondanks mijn gezucht reageerde ik dan wel heel vriendelijk, maar iemand in zijn waarde laten vind ik ontzettend belangrijk, vooral omdat elke vrouw die zwanger probeert te raken onzeker is.
Aan de andere kant kan ik me ook voorstellen dat het voor de dames die al langer bezig zijn ook moeilijk is.
Maar het feit blijft, dat we hier allemaal voor hetzelfde zijn, en waarom steunen we elkaar dan niet?
Laten we ophouden met zo kattig reageren ( ja ik weet dat het bij dit soort topics moeilijk is) en laten we er weer een gezellig forum van maken, waar IEDEREEN met zijn onzekerheden terecht kan!

Liefs Sarah

Missmamma

Als er iemand is die een topic niet gezellig maakt ben jij het zelf wel!!!!!!
Dus ik zou zeggen ga ook niet naar het forum " als het zwanger worden langer duurt" want dan zou de gezelligheid daar  ook snel weg zijn, vrees ik......

Mootje

Whahahaha
missmama je spoort niet.
dit meen je toch niet serieus.
ik neem het in ieder geval niet serieus.
dom mens.

hier moet ik toch echt op reageren!!!!!!

missmama,wie dent jij in godsnaam wel dat je bent???
als iemand die graag zwanger wil  worden en bij elke misselijk heid,denkt dat ze zwanger is,dat lijkt mij wel een beetje logisch!!!!!dus ik weet niet wat jou probleem is,om zo te zeggenje zegt wel dat het hier ongezellig is,maar zoals ik lees ben jij diegene die het zo maakt!!!!!!!!!
bij die andere topic(streep=streep)zei je ook nog dat mensen kunnen jarloers op je zijn omdat je een kind hebt,en dat je alles 200% weet???!!!!! mens waar slaat dit op!!!!!!!!
als iemand denkt dat ze zwanger is,laat ze!!!!! want niemand zit op jou negatieve reacties te wachten!!!!!!!!!!!!!!!!dat haalt de hoop van diegene ook weer weg en dat is niet leuk!!!!!!! laat iedereen het gewoon op zijn eigen manier doen,en bemoei jij je maar lekker niet meer met andere,dat lijkt mij het best!!!!!!!!
zoals je zegt dat je overstap stap naar een andere forum,nou ik zal je wat zeggen heb medelijden met de meiden daar,met zo een typje zoals jij!!!!!!!

en inderdaad:ga maar lekker weg,niemand die je zal missen hier,mischien dat die forum ook weer gezellig wordt!!!!!!!!!

en nogmaals mvr die alles 200% weet;bemoei je met je eigen zaken en laat iedereen hier in zijn waarde!!!!!!!!

ZEURPIET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Terug
Bovenaan