ik stop hier op het forum!

Lieve mama's

Ik vind het al een tijdje niet gezellig meer op het forum.
En ben dan ook best vaak niet actief geweest,wel gelezen maar geen zin om te reageren.
Ik vind de sfeer weer veranderd en soms lijkt het net of je dingen niet kan zeggen of doen.
En dan komt er ook nog een schooljuf zeggen wat wel en niet mag!
We zijn toch geen kleine kinderen meer!
Ik dacht dat het forum juist wel was om leuke dingen te schrijven en elkaar tips te geven!!kennelijk niet dus!

Ik heb een leuk contact via msn met veel van jullie en ook hebben we de hyves,waar we wel actiever kunnen worden!!!!(tip/hint) daar kan je wel tips geven aan elkaar....

Nou wie weet kletsen we op een andere manier nog met elkaar.
Heel veel geluk en gezondheid allemaal....

Liefs Chantal en Mick

Lieve Chantal,

Ik zal je hier erg missen maar snap je beslissing volledig. Gelukkig kunnen we sms-en msn-en (hint) en Hyven (nog een hint). Ik volg je dus toch wel en wil natuurlijk weten hoe de ontwikkeling van mijn schoonzoon gaat. Dus gewoon tot snel voor ons

liefs Linda

Meid, ik snap je reactie volkomen en ben er ook al een tijdje klaar mee!
Weet niet of we hyvesvrienden zijn, wie weet kunnen we dat wel worden http://achnitavdlinden.hyves.nl/  Helaas zit ik niet op msn, misschien kan jij me vertellen hoe dat werkt??! Ben wel aangemeld

Ik wil je in ieder geval bedanken voor de gezellige tijd die we ook op het forum hebben gekend

liefs
Achnita mv Mike en Brian

Hey, Chantal,

Wat ontzettend jammer dat je stopt hier op het forum!!! Maar ik kan het wel bergrijpen een forum hoort gezellig te zijn en niet anders.
Gelukkig kan ik je ook op een andere manier spreken.

Groetjes Linda        

Terug
Bovenaan