ik stop hier op het forum!

Heej Chantal,

Ik had het vandaag erg druk en kwam net pas hier op het forum kijken en zie gelijk allemaal berichten over reclames maken, dat het niet mag etc. en ook dat jij hier weggaat!
Wat jammer, dit forum was altijd zo gezellig geweest om tips en adviezen aan elkaar door te geven, de fotowedstrijden zijn ook altijd zo leuk.
Ik heb geen m*n, dus zal je waarschijnlijk niet meer spreken en de groei van Mick ook niet meer zien en lezen, maar ik begrijp je keuze wel hoor.

Groetjes,
Shivana

Hee hoi,

heel jammer maar wie weet spreken we elkaar op msn nog eens. kan me het wel voorstellen alleen blijf ik zelf het forum nog wel leuk/handig vinden omdat ik niet altijd op nederlandse tijden achter de computer zit......

Groetjes Alberdien

Heej, wat jammer zeg!! Ik heb wel hyves, maar weet niet of jij nou mijn hyvesvriend bent...  Ga zo wel effe kijken en je anders toevoegen.

Ja, ik snap het wel dat je stopt. je moet kunnen zeggen wat je vind, en sommigen vallen over de kleinste dingen... Jammer, het kan zo gezellig zijn!!

jammer dat je weggaat maar als je het niet leuk meer vind is dat ook logisch.

weet niet of we ook hyves vrienden zijn en msn weet ik niet hoe het werkt

wens je veel geluk

gr petra

hoi hoi

wat jammer dat je hier stopt??

waarom is het niet meer gezellig en welke schooljuf??

geloof dat ik een stuk gemist heb

(laatste tijd beetje druk dus neit veel op het forumgeweest)

ik wens je al het beste toe en vind het erg jammer

groetjes liefs moekje en Ryan

Hoi Chantal,

Ik had je al ff gemist op het forum, maar je zit dus vaker op de andere sites!!! Nou wie weet dat ik de toekomst nog ga hyven ofzo.. en dan weet ik je te vinden.

Heel veel sterkte met je zwangerschap en met Mick. En misschien kom ik je nog wel een keertje tegen!!

Liefs Ilone en Jennifer

Terug
Bovenaan