Ik strooi ook met glitters ************** ben zwanger

ha,

wat heerlijk voor je! gefeliciteerd!!!
ga er lekker van genieten samen.

kheb nog even een vraagje, je vertelde ongi geweest te zijn.
ik ben nu 3 weken geleden ook ongi geweest, maar voor mijn doen heel appart, en kort 3 dagen echt en daarvoor 4 dagen ofzo bruinverlies. (sorrie) ik voel me niet zwanger ofzo, alleen regelmatig een lichte duizeling in mn hoofd. en ben regelmatig na eten wat misselijk.  maar vraag me toch af of het misschien zo is. hoe verliep het bij jou? was het ook anders als normaal, nu achteraf gezien?
hoop dat je me kan helpen, heb na ongi wel een keer getest, maar dat was neg.
maar ik heb er toch een wat onbestemd gevoel over.

groetjes

Hoi elisabeth

Ja ik was voor mijn gevoel echt ongesteld alleen als ik het achteraf terrugdenk was het toch iets anders. De eerste dag was het best heftig, tweede dag minder, derde dag dacht ik dat het bijna over was, vierde dag was weer iets bloed en de vijfde dag was het alleen bruinverlies. Nu achteraf vond ik het toen wel vreemd dat ik alleen in de maandverband en bij het afvegen dat het bloede maar als ik plaste zat er nouwlijks wat in de wc. En als ik s'morgens opsta (normaal) dat zit de maandverband vol vooral de eerste 2 dagen maar nu zat er haast niks en dat vind ik achteraf wel vreemd.

Ik had verder geen enkele verschijnselen van dat ik zwanger was had nergens last van tot nu. Sinds zaterdag last van hoofdpijn. Zondag last van obstipatie en bandenpijn (waarvan ik eerst dacht dat mijn eisprong er weer aan zat te komen).

Misschien toch nog even voor de zekerheid testen wie weet maakt je lichaam wat traag hcg hormoon aan. Laat het me weten als je getest hebt ben erg benieuwd.

Liefs Sharine

En bedankt meiden voor de vele felicitaties en ik hoop dat mijn sterretjes bij jullie helpen.

Liefs Sharine

Hey Sharine,

Gefeliciteerd meid!!!!! Wat een geweldig nieuws! We zijn elkaar een beetje uit het oog verloren geloof ik... want volgens mij hebben we eerst nog samen gekletst bij "wie ook voor het eggie in mei" of niet?

Geniet ervan!! Wanneer ben je uitgerekend? Nog in april?? Dan zien we elkaar wellicht bij de april mama's!

Groetjes Anoek

Hoi Anoek

Volgens mijn eigen berekeningen ben ik 4 mei uitgeteld maar ik had vanmorgen de assistente vk aan de telefoon en die zei 30 april. Echo moet het uitwijzen en die krijg ik in princiepe niet eerder dan 10 oktober maar moet 18 september bij de vk toe voor een intake en misschien dat zei zegt dat ik toch even iets eerder een echo moet i.v.m de ongi. Ben benieuwd misschien toch een april mama. Als dat zo is dan spreek ik je zowieso.
Bedankt nog voor je felicitatie. Hoe is het met jou meid.

Liefs Sharine

Hoi,

Kan me voorstellen dat je eerder een echo krijgt om te bepalen hoe lang je zwanger bent ivm je ongi, die geen ongi bleek te zijn.
Met mij gaat het goed. Het is even spannend geweest, want had dit weekend bloedverlies. Echo vandaag liet een mooi kloppend hartje zien, dus alles is gelukkig goed. Ook meteen gemeten en blijk nu 8 weken en 5 dagen te zijn, uitgerekend 10 april.
Eigenlijk verloopt mn zwangerschap verder zonder al te veel vervelende kwaaltjes. wat misselijk, maar prima te doen.
Voor jou de derde keer, maar blijft denk ik bijzonder of niet en elke keer weer spannend!

Groetjes

Hoi sharine.

Ben al een tijd ff niet meer geweest,was erg druk met werken.
Als eerste heel eeerrrrggg gefeliciteerd.
Maar wat jij beschreef heb ik ook gehad,normaal altijd om de 28 dagen een dag of vier ongi.
En nu na ruim 35 dagen pas ongi geweest,en nagenoeg geen bloedverlies alleen bij het afvegen,en maar 2 dagen eigenlijk.
En ik ben heel erg moe,als ik op de bank zit of lig slaap ik al.
En zere borsten.
Dus ik toch maar getest 14 dagen geleden,en negatief.
Maar het kan dus wel,dat positief testen merk ik .
Nou ga ik toch een beetje   twijvelen,en denken zal ik er dan toch maar een test tegen aan gooien?????
Ik las dat Elisabeth of liesbeth zich ook in deze situatie bevindt.
Aan de ene kant denk ik ,ik ben niet zwanger,en aan de andere kant denk het kan dus wel.
Misschien was mijn zwangerschaphormoon gewoon niet zo hoog..
Ik laat je het nog wel weten.
En Elisabeth ga jij testen?????

liefs Mexx-Ann

Terug
Bovenaan