<p>Hallo allemaal,</p><p>ik ben momenteel 15 weken zwanger en ik heb een man die van opstap gaan houdt. Niet dat ik dat erg vind, ik zat vroeger elk weekend in de club. </p><p>Ik vind het alleen zo'n raar gevoel dat ik nu alleen thuis zit met mijn zwangere buik en hij in de club staat. Hij gaat dan ook naar clubs die 1,5 uur rijden zijn, dus hij slaapt dan vaak ook die stad. </p><p>Ik heb al aangegeven dat ik dat niet fijn vind, wat als er iets gebeurd 's nachts? En hij zit dronken 1,5 uur van mij af? Voelt gewoon niet fijn. Ook al heb ik aangegeven dat ik dit dus niet prettig vind, toch gaat hij. </p><p>Ik krijg daardoor het gevoel dat hij geen rekening houdt met mijn gevoelens en hij de mening van zijn vrienden belangrijker vindt dan mij in principe. Wat hun vinden mij een 'bitch' omdat ik zei dat ik het fijn zou vinden als hij op zijn minst nuchter blijft zodat als er iets is, dat hij naar huis kan komen en mij kan helpen. Hij durft geen nee tegen zijn vrienden te zeggen. En hij wilt eigenlijk ook gewoon gaan, dus het is een mix van die twee. </p><p>Ik word hier ontzettend verdrietig en moedeloos van (hallo, zwangerschapshormonen) zit al de hele dag te huilen en ben mega vermoeid omdat ik gisteren op hem heb zitten wachten 's nachts tot hij thuis kwam, maar hij kwam 1:45 uur te laat en zijn telefoon was leeg, dus ik kon hem niet bereiken. Ik in de stress natuurlijk. Wat als er iets gebeurd is enz? </p><p> </p><p>De kern van het 'probleem' is dat ik aangeef iets niet fijn te vinden, en hij gaat gewoon, zonder rekening te houden met mij. We hebben hier al eindeloze lange gesprekken over gevoerd, maar toch blijft hij dit doen.</p><p>Wat moet ik doen?????? Ik ben ten einde raad...... </p>