ik trek het niet meer!!

A

Anoniem

Guest
hoi lieve meiden,
ik heb het op dit moment effe gehad , ik moet vandaag ongeveer ong worden, heb wel wat buikpijn maar toch hoop je dat het niet DE buikpijn is!!
ik zit vandaag op de 14 de dag na de pregnylspuit, en tot nu ben ik nog steeds iedere 14  de dag smorgens ong geworden, en vanmorgen niet??
ik zit zo in spanning dat ik er gewoon ziek van ben!! ik ben zo misselijk niet meer normaal,en dan denk ik , ik ga dadelijk testen , maar ik durf gewoon echt niet meer  na 3 jaar neg testen durf ik gewoon echt niet meer! en dan  denk ik weer : woensdag ga ik testen!! maar eigenlijk wil ik nu ook wel van de spanning af!!
ik weet niet meer wat ik moet doen nu, ja dat weet ik eigenlijk wel natuurlijk! AFWACHTEN!! maar  ja de spanning is ook niet te harden,
zal blij zijn als het weer morgen is dan ben ik weer een dag verder!!
wie herkend dit , wie gebruikt er ook pregnylspuiten???en hoe ervaren jullie dit?
dank je wel voor het luisteren naar mijn gezeur , maar moest het echt effe kwijt!!
tot snel,
dikke kus van wendy

Hoi Wendy!

wat spannend zeg!!!!!
ik zou het ook niet meer uithouden hoor!!!
ik heb geen ervaring ( nog niet in ieder geval) met pregnyl spuiten, dus kan je daar helaas niet mee helpen.
wat ik wel kan doen.................... is heel hard voor je .
en daar ga ik nu mee beginnen...........................!

Succes. liefs Saarj

hee meis,

En? Nog steeds roodloos? Ik hoop het zo voor je! Ik spuit ook pregnyl, wordt meestal 18 dagen later ongesteld (dus 16 dagen na mijn eisprong) Ik snap datje niet durft te testen, ik heb daar ook een fobie voor gekregen... zovaak teleurgesteld! Maar voor hetzelfde geld test je en is ie vet positief! Dat gaat natuurlijk een keer gebeuren meid!

Ik duim voor je! Laat je weten als je meer weet??

xx Imme

hoi imme,
ja er is hier nog niks aan de hand?? nog steeds wat buikpijn, maar niks roods te bekennen ook niet een veegje of zo, en meestal ben ik al een week voor mijn NOD stukjes bloed aan het verliezen?? sorry voor de rare woordjes!! maar nu helemaal niks , en dat is eigenlijk heel raar!! maar nu dat ik lees dat jij pas na 18 dagen ong wordt kan dat natuurlijk ook bij mij zo zijn!! dat ik gewoon heel vroeg ben geweest de andere keren,
ik wacht gewoon af, als ik morgen avond nog niet ong ben dan ga ik woensdag testen.
ze hebben 3 december de spuit gezet, en dan moet ik er 14 dagen bijtellen zegt de gyn en dan moet je ong worden??
nou ben benieuwd, en inderdaad ooit gaat hij bij ons ook pos zijn , maar ik geloof er eigenlijk niet meer zo in, en dat zal jij ook wel begrijpen natuurlijk,
nou meid we gaan duimen!!
dikke kus

En, en, en??

Spannend! Ik duim voor je meid! DUIM-DUIM-DUIM-DUIM-DUIM-DUIM-DUIM!

Liefs Nicole

hallo meiden, hier is nog steeds niks aan de hand, ik heb nog wel wat buikpijn, maardat is alles, ik ben ook met vlagen misselijk, maardat heb ik ook als ik ong moet worden!! dus ja waar komt het door he!!
ik ga morgen testen als ik dan nog niet ong ben?? want meestal word ik in de nacht ong!! dus nog en nachtje afwachten haha,
mijn man zegt steeds jij bent zwanger dat voel ik,
ja ja, dat geloof je echt niet na 3 jaar neg te testen, en daarom durf ik ook niet te testen , want ikben zo bang voor een neg test!!
is het zo dat ik idd zwanger ben, dan ga ik meteen naar de drukker en laat ik een shirtje voor mijn dochtertje maken, en die moet ze dan zondagavond ( hebben we alvast een kerstetentje bij mijn schoonouders) aan, met aan de voorkant: GEEF MIJ MAAR EEN DIKKE KUS!
en aan de achterkant: WANT IK WORD GROTE ZUS!!
hahah lachen he!
nu ga je natuurlijk fantaseren van wat nou als het zo is!!
maar toch blijft het heel erg in mijn hoofd hangen dat ik gewoon weer ong ga worden, omdat ik ook buikpijn heb?
maar ja dat hebben wel meerder vrouwen en die zijn gewoon zwanger dus waarom ik niet!! haha
nou meiden ik laat jullie snel weer iets horen, hopelijk met heel goed nieuws!
dikke kus van wendy

hoi hoi

ik duim duim duim duim nog ff mee

ben benieuwd morgen

liefs moekje ( oud forum genootje )

he lieve meiden , ik heb getest en hij was weer eens neg!!
maar ik ben ook nog steeds niet ong?? ik word er niet goed van!!
mijn moeder zegt misschien is het nog te vroeg??
ik moet nu gewoon afwachten komt het wel dan komt het maar!! ben ik van de week nog niet ong dan bel ik wel naar het zkh!
heb net ook gebeld , om te vragen wanneer je eigenlijk ong moet worden na een pregnylspuit en dat zou ze nu na gaan vragen en dan moet ik straks even terug bellen, ben benieuwd!
nou meiden tot snel weer,
dikke kus wendy

Terug
Bovenaan