ik trek het niet meer!!

Oooo meis, wat kl*te dat je negatief getest hebt! Maar geen bloed geeft moed he?? Misschien ben je te vroeg geweest.... maar je hoeft natuurlijk niet elke keer binnen de zelfde dagen ongesteld te worden na je spuit. Bij mij is dit ook elke keer nog anders geweest. Maar natuurlijk hoop ik gewoon  dat je harstikke zwanger bent!

xx

hallo lieve meiden,
ik wilde jullie laten weten dat ik pos getest heb!!!
eindelijk na 3 jaar is het dan zover!!
ik gun het jullie ook ontzettend!! ik had de hoop opgegeven en zo zie je maar weer, ik krijg 4 januari mijn eerste echo!! ik laat jullie snel weer iets horen.
heel veel glitters voor jullie**********!!
en een dikke kus van mij

JOEHOE DEPRI!!!      wat een ontzettend goed nieuws!! En nog wel voordat het jaar om is! Het is jullie zo gegund, eindelijk na drie jaar! Ga er heerlijk van genieten meid en laat je weten hoe je echo was???

Hele dikke kus Imme

hallo meiden , helaas is onze droom een nachtmerrie geworden,
ik heb vanmiddag een miskraam gehad,
ik laat jullie snel weer iets horen, want ik bel maandag het zkh terug om te vragen hoe of wat nou??
mijn man heeft net wel gebeld maar als ik het zo uit hou moet ik effe afwachten omdat ze anders nu toch niks kunnen doen helaas,
dus afwachten maar,
en als het niet meer gaat moet ik meteen bellen en komen, maar tot nu toe gaat het wel,
tot snel weer,
xxx wendy, ( en nu ben ik echt DEPRI!!) doe mijn naam wel eer aan, zal hem eens veranderen.
tot snel.

Hoi Wendy,

balen dat het dan zo moet eindigen. Maar 1 positief ding, je kan dus zwanger worden!

Houd moed!

Veel sterkte met het verwerken van dit verdriet.

groetjes Belle

Terug
Bovenaan