Ik twijfel over de tweede inenting....

Hey Susan. Allereerst vind ik dat je het heel goed verwoord hebt hoor. Wilde dat ik zo "welbespraakt was"! Bij mij komt het er nooit zo mooi uit.

Ennieweej, ik heb Finn niet laten enten. Gisteren was bij ons de dag voor de tweede prik en ik was er al helemaal aan uit dat ik het niet zou laten doen. Ik moet zeggen dat ik me daar beter bij voel dat toen ik 'm de eerste keer wel had laten enten.

Hoop dat alle kindjes die wel een tweede prikje hebben gehad er niet te ziek van worden trouwens.

Groetje, Tessie

Heej,
Wij zijn maandag wel voor de tweede prik gegaan, ik vind het belangrijk dat ze zo volledig mogelijk beschermd zijn. Voor de twijfelaars over de tweede prik zou ik zeggen lees nog eens op de site over de grieppandemie (er is tenslotte nog een inhaalronde in januari). In sommige gevallen is een prik voldoende, maar dat is wel een ander vaccin dan die door de ggd wordt gebruikt. Het is maar een idee, ieder beslist natuurlijk zelf.
Jammer genoeg zijn Thom en Noor allebei een dag na de prik wat ziekjes geweest. Ze waren alletwee daarvoor al verkouden en bij Noor komen er tandjes door, dus of het echt door de prik komt weet ik niet maar vervelend is het wel.
Groetjes

Hier zijn de kids ook maandag voor de 2de prik gegaan!
Ze hebben er geen last van gehad tot nu toe.

Hebben we dus weer achter de rug.
Je hoort er nu bijna niets meer over vind ik, wat het eerst een enorme poeha was.
Maar dat is met zoveel dingen!

Ik hoop dat het zinvol is geweest, stond(sta) er wel achter.

Terug
Bovenaan