Ik verveel me rot!

Hee meiden,

Ik ben vorige week geopereerd aan mijn voet dus ik kan effe geen kant op. Het resultaat is dat ik me helemaal kapot verveel! Geen leuke dingen op tv, weblog helemaal bijgewerkt, alle andere logs al gezien, niets nieuws op het forum enz enz enz.
Het ergste is dat ik geen trap kan lopen nog dus tussen de slaapkamer en badkamer blijf steken en tja daar is geen moer te beleven.
Ik moet het dus doen met mijn vriendje de laptop........................

HELP!!!! Wie heeft er iets leuks (of minder leuks)  te vertellen zodat ik weer effe wat te lezen heb!
Schrijf het forum vol, schrijf mijn weblog vol enz enz enz (http://wensweb.web-log.nl/)

Morgenochtend heb ik trouwens wel weer een verzetje!! jajaja ik mag op mijn kont de trap af om vervolgens op krukken bloed te laten prikken in het ziekenhuis voor de laatste (6e) IUI. Ik heb er gewoon zin in dus kunnen jullie nagaan HOE ERG IK ME VERVEEEEEEEEEEEEEEEEEEELLLL! (hihihihi)

Nou ja dat dus..

lfs inge

Hoi Inge,

Je verveelt je echt he. Het is sinterklaas waarom verzin je niet een paar leuke gedichten en suprises om te maken en zet die op je website er zijn genoeg mensen die niet weten wat ze moeten doen. en dan ben jij ook weer even bezig. het is maar een idee. ik hoop voor je dat je voet gauw beter is en dat je wat meer uit de weg kan. beterschap.

liefs linda

Dat is best een goed idee!! Alleen.........ben ik niet zo'n ster in het maken van gedichten. Ik denk dat ik ook maar vast kerstkaarten ga schrijven en ik heb dankzij Cynthia het downloaden van muziek ondekt.
Maarree als je zo ziet dat mijn log vol staat met gedichten dan is het met dank aan jou!

lfs ing

Hoi Inge,

Dat is echt erg ja dat je bijna geen kant op kunt!
Ik weet niet of je het leuk vindt, maar ik ben tijdens mijn verveelweek aan het borduren geslagen. Alvast voor de babykamer, hihi! Ik voel me wel een beetje een oud wijf, maar het is echt heel leuk werk! Verder heb ik veel gelezen en tv gekeken. Mag straks eindelijk weer aan het werk heb er zin in en dat gebeurt me eigenlijk nooit!
Geneest je been wel goed? En hoe is het met de pijn? Nou ik hoop dat je snel weer op de been bent!!
Succes!! Groetjes Berber

Goed idee borduren! Ik durf alleen echt niets te maken voor een kinderkamer hoor. Knap dat jij dat wel durft. Ik ben van plan om wat te gaan tekenen of schilderen maar ik heb er nog niet echt zin in.
Ik zit dus veel achter mijn laptop te loeren en inderdaad een beetje tv te kijken. Het is gewoon irritant dat ik niet veel kanten op kan door de verbouwing en mijn voet.
Wat ben jij aan het borduren dan?? Ben wel benieuwd eigenlijk!

lfs inge

Hoi,

Wat bij mij altijd ideaal werkt als ik me verveel is gaan shoppen.
Online wel te verstaan.

Ik ben helemaal into Ebay enzo.
Zo goedkoop mogelijk leuke kleding en andere dingen kopen.

Zo had ik 2 weken geleden een broek gekocht voor 1 euro. En hij was echt nog heel erg leuk.

Ik weet dat er nu ook mensen zijn die denken, laat mij maar lekker in de winkel shoppen maar ik vind het altijd een leuk tijdverdrijf en op een gegeven moment word het een sport om zo goedkoop mogelijk leuke dingen te vinden. En als het toch   tegenvalt verkoop je het toch gewoon weer....
Verdien je nog geld ook enne...het is erg leuk om te doen.

Groetjes Chyenna

Tja, als ie niet past ....dan heb je gewoon pech.
Er zijn mensen waar je het dan terug kunt sturen maar dat is meer uitzondering dan regel hoor.
En je onderhandelt totdat je een prijs hebt afgesproken, en dan wissel je gegevens uit. Dan maak je het geld over en word het artikel opgestuurd als het geld bij de ander binnen is.
Ideaal en goedkoop.
Voordeel is (vooral voor mij) dat ik vaak iets al snel niet meer leuk vind. Dat is nu dus niet meer zo erg, vaak heeft het toch niet meer zoveel gekost en ik zet het gewoon weer op marktplaats of ebay.

Echt het proberen waard.

Groetjes Chyenna

Terug
Bovenaan