Ik verveel me rot!

Heee Inge,

Nou je hebt zo al een heleboel dingen te doen met al die ideeën! Maar het is ook het gevoel dat je geen kant op kunt dat het lastig maakt.
Ik ben iets met allerlei wilde dieren erop aan het borduren. Het is heel groot dus ben sowieso nog een jaar bezig. Nou dat komt goed uit want ik ben toch nog niet zwanger! (toch nog iets positief eraan)
We willen graag een giraffekamertje.....................later. Dit idee hadden we al voordat we begonnen te 'klussen'. Ik zit stiekem als ik in een babyzaak ben ook al spullen voor ons zelf uit te zoeken zoals een kamertje. Natuurlijk koop je dat dan nog niet, maar je bent er wel mee bezig. Heb jij dat niet?
Wij moeten nu voor ons werk de vakantieweken ook al weer invullen en ik denk dan ook wel van stel dat ik zwanger wordt dan wil ik die weken dan helemaal niet, maar pas met mijn verlof. Erg hé! Want zo heb ik dus van vorig jaar ook nog heel wat dagen over die ik van mijn baas voor april op moet nemen. Ik schaam me er voor als ik het zo opschrijf. Maar in je hoofd denk je automatisch steeds; stel dat... Nou ik vind dat iedereen op dit forum nu eerst eens aan de beurt is om zwanger te worden, laat nu die anderen die nog maar net begonnen zijn maar even wachten. Dan snappen ze ons ook wat beter en weten ze dat alles niet zo vanzelfsprekend is!
Nou dit ben ik weer kwijt!

Liefs Berber

Heee Inge,

Nou je hebt zo al een heleboel dingen te doen met al die ideeën! Maar het is ook het gevoel dat je geen kant op kunt dat het lastig maakt.
Ik ben iets met allerlei wilde dieren erop aan het borduren. Het is heel groot dus ben sowieso nog een jaar bezig. Nou dat komt goed uit want ik ben toch nog niet zwanger! (toch nog iets positief eraan)
We willen graag een giraffekamertje.....................later. Dit idee hadden we al voordat we begonnen te 'klussen'. Ik zit stiekem als ik in een babyzaak ben ook al spullen voor ons zelf uit te zoeken zoals een kamertje. Natuurlijk koop je dat dan nog niet, maar je bent er wel mee bezig. Heb jij dat niet?
Wij moeten nu voor ons werk de vakantieweken ook al weer invullen en ik denk dan ook wel van stel dat ik zwanger wordt dan wil ik die weken dan helemaal niet, maar pas met mijn verlof. Erg hé! Want zo heb ik dus van vorig jaar ook nog heel wat dagen over die ik van mijn baas voor april op moet nemen. Ik schaam me er voor als ik het zo opschrijf. Maar in je hoofd denk je automatisch steeds; stel dat... Nou ik vind dat iedereen op dit forum nu eerst eens aan de beurt is om zwanger te worden, laat nu die anderen die nog maar net begonnen zijn maar even wachten. Dan snappen ze ons ook wat beter en weten ze dat alles niet zo vanzelfsprekend is!
Nou dit ben ik weer kwijt!

Liefs Berber

Leuk idee zeg een giraffenkamer. Je hebt er tegenwoordig zoveel leuke dingen van! Ik vind giraffen ook schattig vooral die van happy horse.
Ik heb al jaren het  idee dat ik iets met kermit de kikker groen wil doen  op de babykamer. En ja ik heb dat ook heel sterk wat jij beschrijft! Ik denk ook bij alles stel dat......ook met mijn werk. Ik ben toe aan wat anders maar daar doe ik niets mee omdat  ik zwanger kan zijn of midden in de IVF stress zit straks en dan kan ik het er niet bij hebben.
Als ik een vakantie boek dan denk ik eraan enz enz enz.  

Wettelijk gezien mag je  baas je niet dwingen om dagen op te nemen hoor! Velen doen net alsof dit  zo is maar het is echt niet het geval.  Laat je dus vooral  niet dwingen! (ik ben p&o'er van beroep)

lfs ing  

Hallo Inge,

Ik vindt een babykamer met Kermit de kikker groen ook heel erg leuk! Ik hoop echt dat jij snel zwanger bent en dat we dan het babykamertje op je weblog kunnen bekijken!
Ik vind het een hele opluchting dat ik dus niet de enige ben die er op deze manier mee bezig is! Ik dacht eigelijk dat ik niet normaal was, vooral nadat een collega ( mijn teamleider heeft iedereen maar even verteld dat ik geopereerd moest worden, terwijl ik had gevraagd niks te zeggen) tegen me zei je moet zo niet denken. Je moet alles op zijn beloop laten! (zij heeft de kinderen bijna cadeau gekregen)
Bedankt voor je tip over mijn vakantiedagen! Mag ze mij ook niet verplichten mijn dagen van vorig jaar nu op te nemen? Handig een p&o er op het forum, haha!

Liefs Berber

Hoi,

Neeeeeee joh je bent niet de enige!! Ik heb zelfs mensen gesproken op dit forum die al een wieg hadden gekocht voordat ze zwanger waren omdat ze zooo graag wilden.

Vakantiedagen zijn opgebouwde rechten en die zijn jouw eigendom. Veel bedrijven proberen mensen te dwingen om ze binnen een bepaalde periode op te nemen en daar zit ook wel wat in want als iedereen ze opspaart heeft zo'n bedrijf als ze op een gegeven moment worden opgenomen zowel een financieel als een bezettingtechnisch probleem maar ze mogen je absoluut niet dwingen. Dit is in de algemene wet geregeld en die is overtreffend op welke personeelsgids dan ook.

Jaaaa ik kan niet wachten tot ik ook eens een kinderkamertje op mijn weblog kan zetten. Ik heb alle goede sites nog in mijn favorieten staan van mijn zwangerschap van precies een jaar geleden. Ik had toen al een beetje bedacht wat ik allemaal wilde hebben maarja toen ging het mis.
Ik ben alleen bang dat het echt IVF of erger gaat worden dus ik hoop maar niet teveel.

lfs inge

Hoi Inge,

Durf je nog niet te borduren voor de babykamer. Want ik heb nog een heel leuk borduur ding liggen van Nijntje. Heb ik eens voor mijn zus gekocht, maar ik ben er nooit aan begonnen. Is niet zo mijn ding. Als je het wil hebben dan laat het maar weten. Dan stuur ik het op. En dan ben ik blij dat ik er nog iemand blij mee kan maken.

P.s als je het niet wil hebben en er zijn nog andere die het wel willen hebben dan laat het maar weten.

Gaat het al iets beter met je. Hoe lang denk je dat je uit de running bent.
Bij zylom kun je ook leuke spelletjes doen.
Beterschap.

Groetjes

Ilse

Wat lief van je dat je het aanbied zeg!!!! Het lijkt me erg leuk om te borduren maar ik ben niet zo van de nijntje denk ik dus ik denk dat je er iemand anders die  wel nijntje voor de babykamer wil erg blij mee kan maken.
Echt super dat je aan me denkt hoor!!!!

lfs inge

Terug
Bovenaan