Ik vind het wel moeilijk...

hoi,

ook ik snap je heel goed! eerst werd ik al misselijk bij alleen de gedachte dat ik hem weg moest brengen en nu ben ik ook heel blij als ik hem kan halen, ik merk dat ik tegen het einde van de dag ook geen rust meer in me heb en hem echt moet gaan halen. gelukkig heb ik gezien dat het goed gaat op het kdv en kan ik het wel loslaten. en ik moet gewoon werken, dus ik moet hier doorheen, dat helpt mij ook wel. ik probeer me echt te vermannen.

sterkte.

gr floor

Hee meiden,

Dankjewel voor al jullie lieve reacties! Nou, dat waren me de twee dagen wel zeg! Loïs heeft nu haar eerste twee dagen op het kdv erop zitten (ze gaat ook 2 dagen per week). Maar ze heeft daar dus maar 2 keer 3 kwartier geslapen, over de hele dag! Oh, dat vind ik dan weer zo erg! Thuis slaapt ze acht uur op de dag. En dan is ze helemaal uitgeput als ze thuis is. En de leidster van de babygroep vind mij volgens mij ook helemaal niet aardig, want ik probeerde zoals een van jullie adviseerde uit te leggen hoeveel ze thuis slaapt en dat wij ook echt van de regelmaat zijn en toen zei ze ronduit dat het gewoon niet altijd uitkomt daar. En dat de deur naar de slaapkamer kraakt, dus dat ze dat sowieso wakker wordt als ze een ander kindje op bed komt leggen. Maar goed dan denk ik, geef haar even een aai over de bol en haar speentje en ze slaapt weer... Zucht...
Ze geeft me ook het idee dat ik me niet met haar vak moet bemoeien. Ach, nu heb ik het idee dat ik aan het klagen ben hier! Maar ja, ik voel me er gewoon niet goed bij... Ik wou dat ik ook thuis kon blijven, thuis kon werken. Ik ga er toch maar eens iets over opzoeken! En ik dacht dat gastouders bijna geen subsidie meer kregen? Moeilijk dit! Maar wel heel erg fijn om te horen dat jullie dat ook vinden!

Liefs,
Simone

Pfff... wat ben ik blij met jullie reacties, dat ik niet de enige ben. Ik hoef pas eind november weer aan de slag maar heb al avonden (jankend!) wakker gelegen omdat ik de zorg voor haar niet uit handen wil geven. Nu al! Volgende week hebben we het intake-gesprek met het kdv en ik wil het afzeggen, gewoon negeren dat ze er heen moet! Kan natuurlijk niet maar zo voelt het wel. Denk dat de wen-ochtenden straks meer voor mij dan voor haar bedoeld zijn...

Marian

Terug
Bovenaan