Ik vlieg eruit!

ALle goede raad die ik wilde geven is al gegeven, lees ik. Ik zou er alleen nog dit aan willen toevoegen: wat er ook gebeurt, hou je hoofd koel en bedenk dat er maar 1 ding echt belangrijk is: je kindje. Een stressvolle situatie (waar je in zit en wat nog erger kan worden) is niet goed voor jullie beiden. Natuurlijk weet je dat wel, maar het is ontzettend moeilijk om daar ook naar te leven. Ik spreek uit ervaring. Probeer het af en toe een beetje los te laten en de zorgen om je professionele toekomst niet altijd toe te laten. Een zwangerschap komt nooit meer terug. Geniet ervan!
 
Nog even terugkomende op mijn eerdere stukje;
Ik heb nu een advokaat van de wetswinkel, ik had ook geinformeerd bij ontslag.nl, en tijdens een consult van 75euro, waarin al mijn stukken onder de loep zijn genomen, kon ze niets anders concluderen dat ik volledig in mijn recht sta en mijn werkgever boven de wet gaat met deze overplaatsing.
Het is een afschrik-tactiek die de afgelopen maanden al meerdere malen wel werkte bij collega ´s van mij, die stapten op of zitten overspannen thuis(bij mij scheelde het maar een haar)
Ze kwamen steeds op hele nare momenten met hun brieven(nèt na de miskraam, nèt voor de vakantie e.d)Ik zat steeds op het randje van ziekmelden. Maar dat zou mijn zaak niet goed doen dáár is het tenslotte om begonnen.

Met deze advokaat in zee gaan kostte mij echter maar liefst 180 euro per uur(een fax die ik haar zond kostte mij al 30euro extra)
Een brief sturen zou mij ±400 euro kosten, dat kan ik mij niet veroorloven.
Het sterkte mij wel om door te zetten en gewoon te blijven werken 'laat ze maar komen ze staan n.l wettelijk heel zwak'

De advokaat van de wetswinkel werkt voor 13.50euro twee uur aan je zaak en zij kwam tot de zelfde conclusie, ze verstuurde een brief waarin ik nogmaals protesteer tegen de gang van zake en daar krijg ik over twee weken een antwoord op.

Ben heel benieuwd.

Liefs en succes Jeanette
 
Lang leven de wetswinkel dus! Ik betaal jaarlijks E 350,00 aan mijn rechtsbijstandverzekeraar wat veel mensen veel geld zullen vinden, maar kijk maar wat een gewone advocaat per uur kost.

Jeanette, ik hoop dat je je recht haalt en laat je niet gek maken meid. Doe ik ook niet. Laat ze maar komen!
 
Terug
Bovenaan