ik vloei ook ;(

Lievemaan heel veel sterkte! Hopelijk mag je snel een mamaclub bijwonen en die helemaal uitzitten!!!!

En liefkleintje, hopelijk was het bij jou vals alarm? Hoe gaat het nu? We duimen voor je!!

Wat een mixed emotions allemaal en tegelijkertijd ook weer even een vlucht terug naar de werkelijkheid.

Heel veel sterkte en ik hoop dat het voor liefkleintje allemaal nog positief mag aflopen.

Lievemaan heel veel sterkte en geluk voor de toekomst

Hoop dat het allemaal mee is gevallen. Tijdens mijn 2e zwangerschap heb ik ook veel gevloeid in het begin, toch bleek nadien op de echo dat alles goed was.. Hoop houden hoor!

Nou, net een echo gehad en het is allemaal vaag vaag vaag. Het bloeden is bijna gestopt. De echo was echt vreemd. Ze konden nog niets zien op de echo omdat er óf niets zit óf ik nog niet zo lang zwanger ben als we dachten.....jaja vreeeemd he?! Een buitenbaarmoederlijke zwangerschap is niet uitgesloten.
We moeten nu afwachten. 27 December heb ik weer een echo. Als ik weer bloed verlies of buikrampen krijg, moet ik gelijk bellen.
We weten dus nog steeds niets meer dan gister......

Vrijdag gaan we een weekje weg. Hopen dat alles goed gaat dus en dan hopen dat de echo de 27e goed is.... Duurt nog zo lang......

Nouja, we'll see.......Ik laat 't weten als er veranderingen zijn of als de echo is geweest!

Ik lees nu je berichtje pas, stond er net nog niet. (onze laptop moest even opstarten) Maar jeetje, wat vaag. Vreselijk dat je nog in die onzekerheid zit tot je de volgende echo hebt gehad.
Hopelijk kunnen ze de volgende keer iets zien en ben jij gewoon zwanger van een lief kindje!
Sterkte ermee!

Terug
Bovenaan