A
Anoniem
Guest
De afgelopen maanden gaat het allemaal niet zo lekker met mij. Ik heb goede dagen maar vaker slechte dagen. Ik heb geen energie meer en ben ALTIJD koud en NIETS en dan ook echt NIETS helpt. Ik voel me zwaar vermoeid en de verzorging van Zifjon valt me soms erg zwaar zoals vandaag. Ik weet dat het niet langer zo kan en nu wordt mijn bloed op van alles getest aangezien ik ook overal grote blauwe plekken heb en niet weet hoe dat komt. Mijn pols is erg laag en zo kan ik nog wel een lijst met klachten opnoemen.
Verder voel ik me niet depri en kan echt genieten van Zifjon en de natuur ik ga ook elke dag naar buiten en probeer altijd positieve dingen te zien en te beleven. dat is mijn kracht anders had ik echt wel depri geworden. De arts vermoed dat mijn schildklier te langzaam werkt en mijn HB ook te laag is. (is altijd al laag geweest). Volgende week dinsdag krijg ik de uitslag en ik lijk wel met de dag zieker te worden. Ik hoop zo dat e riets uit die test komt want er moet wat gedaan worden. Zifjon heeft niets aan een mama die geen energie heeft. Heeft iemand hier ook schildklier klachten. Bijna alles wat ze opnoemen dat heb ik nu dus we zullen zien.
Bedankt voor jullie luisteren door/oog
Liefs van Mariska mama van Zifjon
Verder voel ik me niet depri en kan echt genieten van Zifjon en de natuur ik ga ook elke dag naar buiten en probeer altijd positieve dingen te zien en te beleven. dat is mijn kracht anders had ik echt wel depri geworden. De arts vermoed dat mijn schildklier te langzaam werkt en mijn HB ook te laag is. (is altijd al laag geweest). Volgende week dinsdag krijg ik de uitslag en ik lijk wel met de dag zieker te worden. Ik hoop zo dat e riets uit die test komt want er moet wat gedaan worden. Zifjon heeft niets aan een mama die geen energie heeft. Heeft iemand hier ook schildklier klachten. Bijna alles wat ze opnoemen dat heb ik nu dus we zullen zien.
Bedankt voor jullie luisteren door/oog
Liefs van Mariska mama van Zifjon