Ik voel me echt niet goed

A

Anoniem

Guest
De afgelopen maanden gaat het allemaal niet zo lekker met mij. Ik heb goede dagen maar vaker slechte dagen. Ik heb geen energie meer en ben ALTIJD koud en NIETS en dan ook echt NIETS helpt. Ik voel me zwaar vermoeid en de verzorging van Zifjon valt me soms erg zwaar zoals vandaag. Ik weet dat het niet langer zo kan en nu wordt mijn bloed op van alles getest aangezien ik ook overal grote blauwe plekken heb en niet weet hoe dat komt. Mijn pols is erg laag en zo kan ik nog wel een lijst met klachten opnoemen.

Verder voel ik me niet depri en kan echt genieten van Zifjon en de natuur ik ga ook elke dag naar buiten en probeer altijd positieve dingen te zien en te beleven. dat is mijn kracht anders had ik echt wel depri geworden. De arts vermoed dat mijn schildklier te langzaam werkt en mijn HB ook te laag is. (is altijd al laag geweest). Volgende week dinsdag krijg ik de uitslag en ik lijk wel met de dag zieker te worden. Ik hoop zo dat e riets uit die test komt want er moet wat gedaan worden. Zifjon heeft niets aan een mama die geen energie heeft. Heeft iemand hier ook schildklier klachten. Bijna alles wat ze opnoemen dat heb ik nu dus we zullen zien.

Bedankt voor jullie luisteren door/oog :)
Liefs van Mariska mama van Zifjon

Hoi Mariska,

Wat ontzettend vervelend voor je.
Ik hoop dat er wat uit de test komt en dat ze er iets aan kunnen doen.
Gelukkig ben je niet depri en kun je nog van een hoop dingen genieten. Waaronder natuurlijk het allerbelangrijkste; Zifjon!

Heel veel sterkte en ik denk aan je.

Liefs Trudi

Hoi Mariska,

Denk goed om jezelf hoor meid, Goed dat je naar de dokter bent gegaan!!

Ik heb zelf schildklier problemen. Hij werkt te langzaam. Mijn klachten waren extreme vermoeidheid, gewichtstoename, en gewoon lusteloosheid.. Niet kunnen zeggen wat er aan de hand was, maar je van binnen niet goed voelen.

Bij mij is het ontdekt voordat ik kinderen had, dus dacht als ik op tijd naar bed ga enz. enz. dan zal het vast wel beter worden, maar dit werd het niet. Nu gebruik ik al 8 jaar medicijnen ervoor en gaat het prima. Ik heb eigenlijk geen klachten er meer van.

Sterkte meid,

Liefs,

Suus mama van Feline 25.02.08

Hoi Mariska,
Ik herken jouw klachten en die Suus had ook.
Ik had ook een traagwerkende schildklier.Ze kwamen erachter  toen we stopten met de pil nu  9 jaar terug.Ik werd maar niet ongesteld, liep in 't AMC en toen kwamen ze al snel met een bloedonderzoek uit bij een traagwerkende schildklier.Kreeg er medicijnen ("Tyrax") voor, met de tekst, "Dit  zal je je hele leven moeten slikken".Alleen toen ik 2 maanden later zwanger was van onze 1e bleek dat letterlijk helend  te werken.Na haar geboorte functioneerde mijn schildklier goed.Zo goed dat ik geen medicijnen meer hoef te slikken.  
Ik weet nog hoe belabberd ik me voelde, zo weinig fut, en inderdaad ook gewichtstoename, terwijl ik 3 keer per week naar de sportschool ging...ZOOO frusterend!
Enfin, ik hoop voor je dat er wat uit de test komt voor je.
Groetjes Roos.

Hoi mariska,

Ik ken je klachten niet, maar wou je toch ff beterschap toe wensen.
Hopelijk komt er wat uit de test, zodat ze er wat aan kunnen doen.
En dat je je weer wat beter gaat voelen.
Wanneer krijg je daar uitslag van dan??
Wel fijn dat je nog wel lekker kan genieten van je keline mannetje, ondanks het soms wel wat zwaar is.

voor jou meis en ben benieuwd naar de uitslag.

Liefs marielle

ook ik ken de klachten niet, maar wil je ook even heel veel sterkte wensen.

en bedenk altijd: na regen komt zonneschijn, en na het donker ook weer licht!!!

succes met je uitslagen!

liefs, do

Hoi Mariska,

Wat vervelend dat je je zo naar voelt.
Ik wilde je even een   onder de riem steken en je veel sterkte wensen voor de tijd die je nog moet wachten op de uitslag van de testen.
Ik hoop dat het goed nieuws is.
Laat je even weten wat eruit komt?

Liefs Monica

Hoi,

Wat klinken je klachten me bekend in mijn oren. En ja ik heb ook een traagwerkende schildklier (zoals de andere 2 meiden beschreven)
Ze kwamen erachter toen ik 14 uur per dag achtereen sliep en als ik de trap afliep weer op de bank verder ging slapen. Binnen een maand tijd 20 kilo aangekomen.
Nu met Tyrax gaat het beter. Alhoewel mijn schildklier blijft rommelen. Door de zwangerschap is ie nog trager gaan werken, de pillen nemen alles bijna over.
Maar er is goed  mee te leven hoor. En als je eenmaal bent ingesteld dan voel je je zeer snel opknappen.
Ik hoop voor je dat dit het is, want alhoewel het rot is, is het goed te behandelen.
Veel sterkte en laat even weten hoe of wat.

Liefs Reneke

Terug
Bovenaan