Ik voel me echt niet goed

hoi Mariska,

verdikme zeg je wordt wel geplaagd de laatste tijd.
ik hoop dat er heel snel duidelijkheid komt waar door je je zo beroert
voelt. Lees dat je wel erg geniet van zifjon dus hou je daar maar een beetje aan vast.
veel sterkte en duimen dat er iets positiefs uit de test naar voren komt.

groet czaar

ps lekker trouwens die foto van zifjon onder de creme was je vast heel blij mee :p

Hey meiden,

Tja het is echt verveld als je ZO moe bent. Zifjon is ook weer niet lekker heeft verhoging, hese stem en is erg hangerig. Zullen wel weet tandje nr zoveel zijn. Een voordeel is dat hij dan veel slaapt en ik dat ook kan doen. vanmorgen heb ik tot 8:30 geslapen 10 uur achter elkaar. Dat geft me weer een beetje kracht tot aan de middag.
Ik ben zo stom en suf dat ik gister zo het traprekje vol op mijn kruis kreeg. dacht even dat ik flauw ging vallen OEF wat een pijn. En ik had Zifjon op mijn armen. hem snel in de box gelegd en op de bank gaan liggen werd helemaal misselijk. Nu heb ik een grote bult daar :) :) Even later liep ik volop tegen onze gietijzere minibar op Grrrrrrrrrr.
Voelde me zo stom. Wat betreft die foto van Zifjon met de creme. Die tube was net nieuw en ontzettend duur spul van zarqa ivm ecseem. Die had hij voor de helft leeg ge knepen over zichzelf, kon lachen en huilen tegelijk. het eertse heb ik maar gedaan en snel foto van gemaakt wat zijn het toch boefies.

Nou meiden het doet me goed te lezen dat als me SK is ik niet de enigste ben. Maar aangezien ik verminderd vruchtbaar ben weet ik niet hoe het zal gaan voor nr 2 om zwanger te raken. iemand idee

gr van Mariska

Terug
Bovenaan