Ik voel me echt niet goed

Hoi Mariska,

Wat vervelend dat je zo moe bent en dat je veel andere klachten hebt. Ik heb geen idee of het je schildklier kan zijn. Wel weet ik dat dit niet altijd uit een bloedtest naar voren komt. In mijn omgeving heb ik ook iemand die ongeveer alle klachten had van een traagwerkende schildklier, maar dit werd niet door een bloedtest bevestigd. Natuurlijk zijn er meerdere "kwalen" met dezelfde symptomen. Maar ik wil je even laten weten dat het dus mogelijk is dat ze het niet kunnen vinden. Dat heb ik op internet gevonden, ik geloof zelfs ergens bij de schildkliervereniging ofzo. Het is al weer een tijdje geleden, dus ik weet niet alle details even goed...
Wel wil ik je natuurlijk heeeeel veel sterkte wensen!!! En ik hoop gewoon dat je je snel beter gaan voelen, ongeacht wat ze wel of niet gaan vinden.
Hou je ons op de hoogte?

Groetjes,
Dory

Hy meiden wat doet me me goed jullie lieve berrichten te lezen.
Ik ga elke avond nu al extra vroeg naar bed en slaap ook gemiddels 13-14 uur op een dag. Gister en vandaag had ik een pols van 60 en heb ik verschrikkelijk rode en branderige ogen. vandaag voel ik me iets beter dan de overige dagen maar nog steeds niet goed. Gelukkig is Zifjon vandaag erg lief en dat maakt alles iets makkelijker. manlief komt vandaag eerder thuis dan kan ik weer even bijkomen van alles. Hij vind het erg moeilijk mij zo te zien. ik zeg vaak dat ik 25 ben maar me nu een vrouw van 80 voel.
Ik vergeet ook zoveel en kom niet meer uit me woorden of draai ze om.

Op de website over schildklier problemen en dan diegene die te langzaam werkt kan ik bijna bij alle klachten JA zeggen. En dan is dit niet 1x voorgekomen maar speelt dit al jaren/maanden. BAH BAH BAH BAH ik hoop dat ze cht iets vinden en dat ik snel geholpen wordt. Want als ze niets vinden weet ik het niet meer en depresief of posnatale depressie heb ik NIET. Dat wordt soms al gespeculeerd door kennissen van mij.

Nou mijn vader en zusje zijn allebij manisch depri en ik doe mee aan een ziekenhuis onderzoek die alles van depressies afweet en mijn psch zegt ook dat ik NIET depri of gek aan het worden ben.Maar door dat je zo ziek voelt heb je echt wel dagen bij dat je niet happy voelt maar dat is iets ander.

Bedankt meiden dat jullie me wel begrijpen, volgende week  dinsdag om 13:00 moet ik bellen en dan horen we verder.

Liefs van Mariska

He Mariska,

Wat ellendig dat het nu weer een stuk minder goed met je gaat !

Ik hoop voor je dat er snel een oorzaak wordt gevonden waar je iets mee kan.

Gaat het met je kleine mannetje allemaal wel goed ?
Wat vliegt de tijd he ! Hier loopt Lotte ook al weer door het huis te stappen alsof ze nooit anders heeft gedaan

Ik hoop dat het snel beter gaat en dat ook voor jou de zon weer gaat schijnen !!

Liefs, Sophie

Hey meis,

Zit je niet echt mee he? Nou hoop voor je dat er wat uitkomt. Niet dat ik je ziek wil hebben , maar dat je weet waar je aan toe bent.
Sterkte ermee!
Liefs,
Karlien

Hoi,

Ik hoop voor je dat ze snel ondekken wat er mankeert en hopelijk is het niet ernstig!
Die onzekerheid is het ergste, ik wens je al het beste en zal voor je duimen dat het positief nieuws is!

Liefs MJ

Hoi Mariska,
Ik herken ook veel in je verhaal. Ook ik had last van een traagwerkende schildklier.
Gelukkig is dit inmiddels weer over en ben ik niet zo moe meer.
Ik had tijdelijk last van een traagwerkende schildklier. Dit kwam door de geboorte van mijn dochter. Sommige moeders kunnen hier dan tijdelijk last van hebben en het gaat na een tijdje weer over. Zo dus ook bij mij. Ik heb dus het geluk dat ik nu geen medicijnen hoef te slikken. Als het niet door de geboorte van je kind komt dan moet je dat waarschijnlijk wel. Ik hoop dus ook voor je dat dit tijdelijk bij jou het geval is. En als het niet zo is: dan krijg je medicijnen en ik heb van iemand uit mijn omgeving gehoord dat het dan ook heel goed gaat. Dan heb je tenminste weer energie en dan kun je nog beter voor je kindje, je gezin  en voor jezelf zorgen.
Sterkte ermee,
groetjes Linda  

ik merkte ook na de start van de medicijnen dat ik me snel weer beter ging voelen.

Was zelf ook echt extreem moe.. tjonge jonge, als je een stap moest verzetten ging je er nog over nadenken of je het niet uit kon stellen.. Moedeloos werd ik ervan.

De thyrax die ik nog steeds gebruik heeft mij wel weer de energie gegeven die ik nodig had. Tijdens mijn 2 zwangerschappen zijn de waarde's goed gebleven en is er dus niets veranderd.

Zal de medicatie wel   mijn hele leven moeten blijven slikken, maar goed.. Liever een pilletje dan dat ik me zo rot en ellendig voel (en dan heb ik het nog niet eens over het onbegrip)!!!

Sterkte meid!

liefs,

Suus

Hallo meid

Ik wens je heel veel sterkte en beterschap  . Ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen .

Ik ben gisteren met milton in het ziekenhuis geweest ik weet het niet maar ik geloof dat hij toch astma heeft maar ze zeggen ook ondert de 4 jaar kan je nog niet over astma hebben. Hij moet een jaar zeker een pufje gebruiken hij is bij de kno arts geweest maar hij zegt als die oren goed zijn doe ik niks maar ik moet over 2mnd bij een kinderarts terugkomen die gespecialseerd is in astma en over 3mnd bij de kno arts. Hij moest bloed laten prikken nou mijn mond viel open hij heeft zich heel groot gehouden hij heeft nergens een kik gegeven hij deed het heel goed zelfs de artsen en verpleegkundige waren ook verrast zeker bij het bloedprikken. We zijn gelijk even de stad in gegaan om iets voor hem te halen dat had hij echt verdient.

groetjes lisette

Terug
Bovenaan