Ik voel me enorm zwanger of m'n lichaam houd me voor de gek.

Ik zit in dezelfde situatie, mijn nod is zaterdag en ik voel me ook zwanger, alleen heb ik gister in de middag een gewone test gedaan en deze was negatief. Wachten duurt inderdaad veel te lang in de laatste week...
 
@freragon ik heb met mezelf afgesproken om ook pas volgende week maandag weer te gaan testen maar ik weet niet of ik dat volhoud hahaha.

@xzoë kun jij uitleggen hoe jij je voelt.

ik heb sinds maandag roze afscheiding en heb daar nu nog last van. heb geen inlegkruisje nodig maar bij het afvegen is het bijna iedere x raak.
mijn onderbuik voelt warm en ik voel ook een lichte druk, geen pijn.
wie herkent dit?
 
Ik voel me nu op dit moment echt emotioneel, ik zit nog in onzekerheid of ik wel zwanger ben en heb net gehoord van een klasgenoot (ik doe een volwassen deeltijdopleiding) dat zij onverwacht zwanger is. Heel leuk voor haar, maar ik baal als een stekker.
Daarnaast heb ik gigantische last van gezwollen pijnlijke borsten.
ik heb ook een heel klein beetje roze afschijding, dus vraag mij af of mijn humeur en hoofdpijn misschien te maken hebben met een aankomende menstruatie. Maar zo heb ik mij nog nooit gevoeld. Ik kan elk moment in huilen uitbarsten
 
Een persoonlijke vraag:
Is het mogelijk om zwanger te raken wanneer je vriend niet is klaargekomen in je maar wel deze maand twee keer de pil bent vergeten in te nemen?
Ik heb afgelopen zaterdag de laatste pil geslikt en ben nog niet ongesteld geworden. Wel heb ik last van misselijkheid, gevoelige borsten, opgeblazen gevoel, buikkrampen en onderrugpijn. Het lijkt er heel sterk op dat ik gewoon nog ongesteld moet worden... maar de symptomen en bovestaande alinea matchen ook met een eventuele zwangerschap.
Wat is jullie gedachte hierbij?
-Sophia
 
@ Sophia
 
het kan wel raak zijn hoor een man hoeft niet persee in je klaar te komen voor een bevruchting, tijdens het intiem zijn verliest hij ook vocht daar kan ook zaad bij zitten. Ben heel benieuwd hoe het verder zal lopen en betreft de pil ik ken er heel wat die gewoon zwanger zijn geworden door de pil.
veel liefs 
 
Terug
Bovenaan