Ik voel me niet zwanger!

<p>Hallo allemaal,</p><p>6 weken zwanger en ik voel helemaal niks/ geen kwaaltjes! Voorheen meerdere keren naar de toilet maar voor mijn gevoel is dat ook minder geworden. Ik maak mezelf elke dag helemaal gek (schaam schaam) en probeer continu om bezig te zijn om er niet aan te denken! Heel veel angst dat het mis is. 12/4 eerste echo..maar dd dagen willen niet opschieten! Hoe gaan jullie hier mee om? Hopelijk voel ik snel iets tee bevestiging! </p><p>Alvast bedankt!</p><p>Liefs Ongeduldige</p><p> </p>

Als je je echt veel zorgen maakt kun je altijd de verloskundige bellen voor eventueel een vroege echo. Ik zelf heb veel kwaaltjes, maar me wel veel zorgen gemaakt voor de eerste echo (ben nu 9w2d). 

enige wat ik kan zeggen even doorbijten. En als je je echt zorgen maakt gewoon je verloskundige bellen daar zijn ze voor ?
ik vind persoonlijk dat je vrij snel een echo hebt. Ik heb hem 13 april, dan ben ik 11+5 en heb dan 6 weken moeten wachten. Wat heeeeeeeeel moeilijk is? 

Ik ben nu 20 weken heb ook geen een kwaaltje gehad op zenuwbeknelling na vanaf 8 weken  (word steeds erger) ook ik voelde en voel me nog steeds niet zwanger het is dat ik nu een buik krijg en hem voel schoppen. Als je je echt zo'n zorgen maakt gewoon de verloskundige bellen daar zijn ze voor. Maar geen kwaaltjes betekend echt niks hoor dan ben je ook een van de gelukkige zoals mijn verloskundige altijd zegt. 

Ik ben nu 20 weken heb ook geen een kwaaltje gehad op zenuwbeknelling na vanaf 8 weken  (word steeds erger) ook ik voelde en voel me nog steeds niet zwanger het is dat ik nu een buik krijg en hem voel schoppen. Als je je echt zo'n zorgen maakt gewoon de verloskundige bellen daar zijn ze voor. Maar geen kwaaltjes betekend echt niks hoor dan ben je ook een van de gelukkige zoals mijn verloskundige altijd zegt. 

Hallo allemaal. Bedankt voor jullie reacties.
@force + zwangere22: wie weet komen mijn kwaaltjes dan nog wel!
@tessamommytobe: oeeeeh heel lang wachten ja. Dan mag ik wel van geluk spreken met mijn onzekerheid!
@kelmb: fijn dat iemand ook herkend van geen kwaaltjes en dat het gewoon goed gaat. En wat vervelend van je zenuwbeknelling. :(
Liefs

Terug
Bovenaan