Ik voel me niet zwanger!

Hallo allemaal. Bedankt voor jullie reacties.
@force + zwangere22: wie weet komen mijn kwaaltjes dan nog wel!
@tessamommytobe: oeeeeh heel lang wachten ja. Dan mag ik wel van geluk spreken met mijn onzekerheid!
@kelmb: fijn dat iemand ook herkend van geen kwaaltjes en dat het gewoon goed gaat. En wat vervelend van je zenuwbeknelling. :(
Liefs

Wow, wat fijn zeg.....
Ik zou willen dat ik dat had.
Bij mijn 2e moppie had ik ook geen kwaaltjes.
Nu ben ik 7 weken achter elkaar alleen maar beroerd geweest en mocht ik wensen dat ik even geen kwaaltjes voelde...
Geniet er maar lekker van dat je je goed voelt.
Is namelijk helemaal geen teken dat de kleine het niet goed doet.
Je moet je wel zorgen gaan maken als jekwaaltjes hebt en die opeens verdwijnen.. ;)

Hee. 
Ik ben ondertussen 20+4 en sinds een week of 4 pas wat maagzuur. Wat ik ook niet ervaar als mega vervelend (fijn is anders). 
Daarvoor ook totaal geen klachten gehad. Niet misselijk helemaal niks.  Alleen was ik wel wat vermoeider als normaal.  Kon goed slapen om 8 uur en op vrije dagen sliep ik s middags graag eventjes. Moet zeggen dat sinds de klok is verzet vorige week, ik ineens goed op kan blijven tot 10 uur half 11.  
Snap dat je je zorgen maakt.  Maar het hoef dus niks te betekenen.  
Liefs 

Hee,
ik heb ook pril zwanger en heb ook amper tot geen kwaaltjes. Ik herken je angst.
De ene dag ben ik super moe, de andere dag (zoals vandaag) alleen lage rugpijn wat op spierpijn lijkt.
Zie in de spiegel wel dat mijn tepelhoven groter aan het worden zijn en als ik op mijn buik lig dan merk ik dat mijn borsten wat gevoeliger zijn. Maar de bekende symptomen, die herken ik ook niet :)

Probeer te genieten & gefeliciteerd :)

Oh, ook hier die onzekerheid! Ben nu ongeveer 6,5 week zwanger en heb 24 april de eerste echo..
Heb ook niet de welbekende kwaaltjes en maak mezelf ook n beetje gek hiermee? had wel eerst gevoelige borsten maar dat neemt nu af? 
Ook heb ik af en toe wat kramp en weet dan niet of ik me zorgen moet maken of dat ik daar blij om moet zijn. 
Wachten duurt zolang!

hey pluizel
ik ben ook 6.5 w en heb de 26ste pas een echo ook 2j geleden miskraam gehad nu de onzekerheid is hier ook groot dat ik gistere zelf ook nog eens een test gedaan heb ( gelukkig was het al positief nog voor dat ik het dopje op de stick gedaan had :) wat mij even terug gerust steld van ok het is er nog :)  )
verder het enige dat ik heb is dat mijn borsten gevoelig en voller zijn en heel af en toe een vlaag van misselijkheid
maar pff wachten duurt lang

grtjs E

@gebruiker1005753
Hoi hoi E!
Gefeliciteerd met je zwangerschap!
Het lijkt me echt zenuwslopend als je al eens een miskraam hebt gehad ? altijd van het positieve uitgaan, ook al is dat soms moeilijk!
Bij mij is het dat m'n oma en zusje miskramen hebben gehad.. ik zoek trouwens ook té veel op het internet.
Idd het is gewoon dat het wachten te lang duurt, we gaan uit van het beste ☺️
Liefs x L 

Terug
Bovenaan