ik voel me niet zwanger

He meiden,

ik ben moeder van een heerlijk ventje van 9 maanden, en weet sinds gisteren dat ik zwanger ben van de tweede!! Helemaal super!!

Maar het gekke is, zo'n test zegt dan (althans 4 testen, vond 1 niet genoeg hihi) dat je zwanger bent, maar ik voel me alles behalve zwanger.
Heb geen zere borsten, ben niet misselijk, ben niet moe. Het enige wat ik heb is dat ik weer fel kan reageren (deed ik tijdens mijn vorige zwangerschap ook), en mijn darmen rommelen wat, en ik ben wat weeeig als ik niet op tijd eet, maar dat heb ik altijd al!

Het  is allemaal nog heel pril, ik denk zelfs pas een week of 4 a 5, maar tijdens mijn vorige zwangerschap, was ik echt al misselijk, had ik gevoelige borsten, donkere tepels en was ik al heel snel misselijk... en nu niks van dit alles...

Je snapt, ik word hier onzeker van!!

Zijn er meiden die dit herkennen?

x romaty

Hoi, hoi!

Ik ben inmiddels ruim 19 weken zwanger van de tweede en bij alletwee mijn zwangerschappen had ik geen kwaaltjes. Al mijn vriendinnen en collega's die zwanger waren hadden te kampen met misselijkheid en overgeven en ik fietste zowat door mijn eerste zwangerschap heen. En ook nu gaat het eigenlijk van een leien dakje. Het enige kwaaltje waar ik vooral na mijn eerste zwangerschap last van had waren de extra kilo's die ik eraan had gegeten .

Gewoon lekker genieten van je zwangerschap!!!

Groetjes, Linda

Hee Romaty,

We gaan bijna gelijk op he? Jij een kindje van 9 maand, ik een kindje van 11 maand. Jij bent de 29ste uitgerekend ik de 28ste uitgerekend, denk ik... Beide in de 1e raak en...beide geen kwaaltjes.

Dat had ik bij m'n vorige zwangerschap ook en net als Lin had ik alleen de extra kilo's maar voor de rest hoor je mij niet klagen, hopelijk gaat het weer zo!

Liefs Lientje

Hoi,

Ken het hoor. Had bij mijn dochter geen klachten en nu ook eigenlijk niet.
Alleen 's morgens als ik iets te snel van start ga roept mijn lichaam me terug. Dan wordt ik niet lekker maar na 5 minuten rust gaat het weer.

Soms zou je willen dat je inderdaad misselijk ofzo bent zodat je zeker weet dat je zwanger bent.

Debbie

he meiden,

dank jullie voor jullie reacties!!!
Ik heb nog steeds nergens last van hoor!
Ja kleine tekentjes heb ik denk ik, beetje rare darmen, snel warm hebben.... en dat is het wel denk ik!!

Wie weet heb ik geluk en blijft het zo!!

@lientje, ja grappig he dat we zo samen op gaan!! Ik zag het vanmorgen ook bij wanger worden, zo leuk!!!
Ik ga van de week denk ik de vk even bellen, en jij?

x romaty

He meiden,

nou ik ben inmiddels denk ik 5,5 week zwanger, en werkelijk waar, ik voel me fantastisch, (misschien zelfs wel beter dan dat ik niet zwanger was)....

En ik vind dit zoooooo raar!!!
Tijdens mijn vorige zwangerschap was ik echt behoorlijk van de kaart door alle kwaaltjes, en dat ging ook pas rond de 17e week over, maar nu.....

Herkent iemand dit? echt het maakt me zo onzeker!!

OP de test springt de plus er bijna vanaf zo duidelijk is hij, maar door niks te voelen is het zo onwerkelijk!!

Oh ja, heb wel meer honger dan normaal... (dat lijkt me iig goed, hihi)

x romaty

Hallo,

Ik had dat bij mijn eerste zwangerschap ook! Ik had een energie voor 100 man en ik was echt niet ziek ofzo.
Ik heb tot aan 39 weken, niet één kwaaltje ofzo gehad, echt niet.
Nu ben ik 8 weken en 3 dagen zwanger van een tweede en ik voel me eigenlijk nu weer prima. Oke, ik ben s 'avonds iets meer vermoeid, maar dat had ik ook, voordat ik zwanger was. Ik moet eerlijk zijn dat ik vorige week, best een beetje ziek ben geweest, maar dat bleek een virusje te zijn.
Meid, geniet ervan, het is heerlijk om zo zwanger te zijn.

Groetjes

@Suno, oh wat fijn zeg zo'n zwangerschap!!! Dat kan ik van mijn zwangerschap echt niet zeggen(van de vorige dan))

Ik hoop heel erg, dat ik er dit keer echt van mag gaan genieten, want dat was de vorige keer alles behalve dat!!

Ben in ieder geval blij te lezen dat er meer vrouwen zijn die echt nergens last van hebben, dat stelt me weer een beetje gerust!!

thanx, x

Terug
Bovenaan