ik voel me niet zwanger

Hee Romaty,

Ik heb de vk gebeld en eigenlijk wouden ze me eerder zien, maar ik heb het nog even kunnen uitstellen. We gaan 23 januari heen, dan zouden we volgens internet 9 weken zijn, ik ben benieuwd!!!

Wanneer gaan jullie heen? Zoals ik al zei had ik bij mijn vorige zwangerschap ook geen kwaaltjes, toch kijk ik uit naar die eerste echo, de bevestiging dat alles goed is.

Liefs Lientje

dames, ik zit hier al weken ontzettend misselijk te zijn en ben helemaal jaloers op jullie klachtenvrije zwangerschappen...  dus geniet ervan zou ik zeggen!!

groetjes,
mama in amsterdamzuid
9 wk. + 2 dg.

quote: lientje79 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('02-01-2009 10:32:50'));

Hee Romaty,

Ik heb de vk gebeld en eigenlijk wouden ze me eerder zien, maar ik heb het nog even kunnen uitstellen. We gaan 23 januari heen, dan zouden we volgens internet 9 weken zijn, ik ben benieuwd!!!

Wanneer gaan jullie heen? Zoals ik al zei had ik bij mijn vorige zwangerschap ook geen kwaaltjes, toch kijk ik uit naar die eerste echo, de bevestiging dat alles goed is.

Liefs Lientje

He lientje,

vroeg me al af waar je was gebleven!! kom je ook nog kletsen bij het zwanger worden forum? Is wel gezellig hoor!!
Ik heb een afspraak voor de 21ste bij de vk  en volgens mij berekening ben ik dan 8,5 weken zwanger. Dus we volgen elkkaar echt heel nauw op!!! Leuk hoor!!
Mijn vk heeft ook gewoon een echo apparaat dus alle echo's krijg ik gewoon daar. De vorige keer heb ik ook lekker veel echo's gehad, gewoon omdat dat leuk is!!
Ik heb nog steeds weinig kwaaltjes, iets meer honger denk ik, en iets sneller moe, maar beide niet noemenswaardig eigenlijk!! Tís netzoals met afvragen of je zwanger bent, je gaat overal zo op zitten letten!!
Maar zal blij zijn als ik de 21ste de echo heb gehad, inderdaad de bevestiging!!

x romaty

quote: mama_in _amsterdamzuid reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('02-01-2009 11:40:07'));

dames, ik zit hier al weken ontzettend misselijk te zijn en ben helemaal jaloers op jullie klachtenvrije zwangerschappen...  dus geniet ervan zou ik zeggen!!

groetjes,
mama in amsterdamzuid
9 wk. + 2 dg.

He mama in amsterdamzuid,

Hoezeer ik ook graag wat meer bevestiging zou hebben van een zwangerschap, ik prijs me toch zeer gelukkig dat ik niet netzoals de vorige keer kotsmisselijk ben!!
Ik geef het je te doen (weet hoe het is)!!
Succes meid, als het goed is gaat het weer over (ging bij mij pas met 16 weken over, maar kan natuurlijk veel eerder!!)

x romaty

hey romaty,

dank voor je medeleven!
vorige keer was de misselijkheid met 13 weken over, dus hopelijk ben ik er over een week of 4 weer vanaf...
jij ook veel geluk en een fijne zwangerschap + gezond kindje gewenst!

groetjes!

Hoi allemaal.
Ik ben nu 7 weken zwanger en heb ook niet echt het idee dat ik
zwanger ben en dat maakt me best wel onzeker.
Oke ik heb pijnlijke gevoelige borsten en ben wat sneller chago
en moe maar voor de rest geen klachten.
Het is de eerste dus het is wel fijn om hier te kunnen
lezen dat ik niet de enige ben.
Maar volgende week dinsdag mijn eerste echo dan
weten we het zeker.
Wat zal ik opgelucht zijn als alles in orde is.
Jullie horen me nog wel hoe het is afgelopen.

he wendy,

ik heb dat precies zo hoor. ik acht mezelf nu ook helemaal niet zwanger, wil eerst het bewijs maar eens zien, want anders zit ik mezelf blij te maken met een dooie mus (althans zo'n gevoel heb ik)!!
Maar goed, wie weet zijn we echt geluksvogels die gewoon nergens last van hebben, we will see!!

Succes!

Bij mij kwam het besef veel later, misschien omdat dit iets is waar ik al heel lang van droom.
Ik heb helaas wel klachten, zelfs na de eerste echo had ik nog niet echt het gevoel dat ik zwanger was. Het was nog onwerkelijk.

Geniet er lekker van zou ik zeggen.

Terug
Bovenaan