ik voel me raar en wou ff klagen :(

hoihoi
ik heb vandaag een heeel erg naar gevoel
last van mijn keel en slijm ben duizelig waneer ik buiten kom en heeeeel veel misselijke buien
kan geen zonnesteek zijn want ik kom niet eens in de zon
weet niet of ik morgen de dokter maar zal moeten bellen of mijn vk ??

zo stom he normaal kan ik heeeel erg goed tegen warmte maar nu ik zwanger ben heb ik t het liefst de hele dag koud
op mijn werk word ook niet veel rekening gehouden ik vroeg vandaag aan mijn team hoofd toen ik dit tegen haar zei of t mogelijk is dat ik naar huis kon gaan waneer ik t niet meer vol zou houden zegt ze dat het voor ons allemaal zwaar is en ik er maar me best voor moet doen
kom ik bij een client moet ik ook nog s de keukenkasten gaan soppen
maaaaaaaaaaar...........
zal ik als ik me morgen nog zo voel maar de vk of mijn dokter bellen ???
wat lijkt jullie wijs ??

 
Als ik jou was zou ik me morgen ziek melden als ik me nog zo voelde en het net zo warm was! Ik zou trouwens ook even de vk bellen. Misschien heeft die nog wat tips.
Wat een stom teamhoofd heb jij. Ik kwam mijn directeur tegen vandaag (ik werk op een school en we hebben nu zomervakantie) en die zei juist dat hij me goed in de gaten gingen houden en dat ik niet te hard mocht werken tot aan mijn verlof! Wat een verschil heb je toch in leidinggevenden...
Sterkte en ik hoop dat je je gauw weer beter voelt.

Groetjes Kiki
 
Wat is dat nou? Je bent harstikke zwanger, ze hebben maar rekening te houden met het feit dat dingen voor jou nu eventjes wat moeizamer gaan dan anders. Natuurlijk heeft iedereen het warm, maar niet iedereen draagt extra kilo's mee, houd twee bloedsomplopen gaande en draagt een kindje dat hard groeit bij zich.

Ik zou dit niet accepteren hoor, je bent zwanger en het kindje gaat voor. Dan moet je ook goed voor jezelf zorgen en je werk moet je de kans daartoe geven. Ik zou zeker met vk of huisarts contact opnemen en het vooral rustig aan doen.

groetjes, Jane
 
Ik zou me inderdaad ook ziek melden, je eigen gezondheid en die van de baby gaat voor het werk! Stom dat ze dat niet begrijpen. Hoe lang moet je nog werken? Ik zou de VK ook even bellen. Rustig aan hoor! Ik hoop dat je je snel weer wat beter voelt. Groetjes Truus
 
Ik heb me vandaag ook ziek gemeld, voelde me al net zo beroerd als jij. gewoon doen hoor, je bent zwanger! als je lichaam stop zegt moet je daar naar luisteren! (ik ben 19 wkn en kan normaal ook prima tegen de warmte)
 
Gewoon ziek melden. de bedrijfsarts van ons werk zei het volgende tegen mij: het is algemeen bekend dat ze rekening moeten houden met zwangeren op het werk. Ze hebben het recht om voldoende pauzes te nemen en even rust te nemen als het niet gaat.
Dus: ziek melden meid. Denk aan jezelf en aan je baby!!
Op zich is het denk ik niet nodig om de vk of huisarts te bellen. Dat je je niet goed voelt komt door de warmte in combi met werk. Probeer zoveel mogelijk rust te nemen, anders kom je net als ik met 30 weken al thuis te zitten. (ik zit met bekkeninstabiliteit thuis omdat ik ook lekker doorging met werken en naar niemand luisterde )
groetjes Joshy (33w2d)
 
Ik heb het gister ook erg moeilijk gehad moeilijker dan normaal ik was ook duizilig en erg misselijk.Ik zou mezelf lekker ziek melden en dan even de tijd voor je zelf nemen erg belangrijk!!!!
 
Terug
Bovenaan