ik voel me raar en wou ff klagen :(

Nou, ze mogen idd wel wat meer rekening met je houden. Ik werk zelf 4-hoog, kamertje op het Zuiden, in een heel oud pand zonder lift of airco. Mooi dat ik op de kamer van mijn manager zit nu, lekker koel beneden.
Je moet nu gewoon even egoïstisch zijn hoor, het gaat er nu alleen om dat jij (en dus je baby) je goed voelt. Sterkte!!
 
hoihoi
ik heb net mij vk gebeld toch maar hihi en van te voren gekeken of ik koorts heb (37.7) ze zei dat ik lekker rustig aan moet doen ga ik ook doen ik ga dalijk wel eventje werken bij een heeel lieve vrouw normaal 3 uur maar ik heb der net gebeld en ze zei dat ik alleen maar eventje de was hoefde te doen en we voor de rest in de tuin gaat zitten wachten tot de was klaar is hiihih
ik had me vanmorgen voor de ochtend ziek gemeld en gezegd dat ik wle gewoon naar die vrouw ga
maar als ik me donderdag nog zo voel dan hebben ze echt lekker pech en ga ik echt NIET werken
 
Ik kan nu dus ook echt niet tegen de warmte hoor. Gister kwam ik gewoon echt ziek thuis van mijn werk. Ik ben nog maar 9 weken dus echt blij ben ik er niet mee. Vanmorgen toen ik wakker werd en naar van de wc afkwam ging ik bijna van mijn stokkie (flauwvallen) gelukkig kon ik net op tijd de bank bereiken en kreeg van mijn vriend een lekker glas koud water. Hij heeft me vanmorgen dus ook ziek gemeld.

De man van de Arbo (ja die stond om 11 uur al aan de deur) zei dat ik groot gelijk had. Als ik ergens last van had moest ik lekker thuis blijven. Of je nu tegen het einde van de zwangerschap loopt of zoals ik nog maar net zwanger bent. Je werkgever heeft rekening met jou te houden en als zwangere werkneemster heb je best veel rechten hoor.

Succes
 
Werk je toevallig in de thuiszorg, ik n.l ook. Tijdens mijn zwangerschap bleven mijn clienten lekker door gaan met het vele roken.Nu dat ik een miskraam heb gekregen, zal het hier gerust niet van gekomen zijn, maar toch van binnen knaagt het wel.Denk aan jezelf hoor meid, een ander doet het niet voor je en meld je anders ziek.Liefs
 
hihihi jah ik werk in de thuiszorg
clienten die roken laten waneer ik de deur in kom de peukies liggen of gaan in de keuken zitten met een raam open
mijn vriend rookt ook nog en ik heb er eigenlijk niet zo heel groot probleem mee
kan hem moeilijk verbieden in zijn huis te roken he maar hij houd wel rekening met me
zal nog n feest gaan worden als ie geboren is en er komt visite moeten ze allemaal op het balkon gaan staan hahahah mijn schoonmoeder springt op der achterste poten waneer ze t hoort hahah
maar ja t is mijn huis ook en mijn kind toch ??
ik heb net rouwens weer mijn temp opgemeten die is nu 37.8
volgens mijn vk nog niet erg
maar ik voel me nog steeds niet echt lekker morgen heb ik vrij en ga ik elkker luieren misschien dat ik me donderdag weer beter voel zoniet heeft de thuiszorg lekker pech
 
yvonnie, wat vreselijk dat je schoonmoeder moeilijk zal doen als ze op het balkon moet roken. En wat een ellende dat je man nog rookt thuis nu je zwanger bent. Kan hij niet gewoon stoppen of ook op het balkon gaan staan paffen? Ik hoef je niet te vertellen dat roken, zowel actief als passief echt erg slecht is voor je baby he? Snapt hij dat ook?

Ik bedoel het echt niet onaardig of zo maar ik kan mijn ogen nooit echt geloven als ik dit soort dingen lees over roken en drank en zo tijdens een zwangerschap. En dan zeg je dat je schoonmoeder nog moeilijk zal gaan doen waarschijnlijk? Of heb ik dat verkeerd begrepen? Bij mij zou ze er gewoon niet meer inkomen als ze er een probleem van zou maken. Gaat je man blijven roken als de baby er is? Koop een paar pakken van die anti rook kauwgum voor hem voordat het kindje er is please!

Ik hoop dat je je donderdag weer goed voelt en dat jij niet rookt.
 
Terug
Bovenaan