A
Anoniem
Guest
Sorry hoor maar voel me gewoon zo rot....
een ex-collega/vriendin is eergister bevallen van een kerngezonde zoon.
Ik ben natuurlijk zo blij voor hun dat alles goed is met de baby, maar nu komt het...
dan ga ik denken en word er zo jaloers op.... hun waren helemaal niet bezig met zwanger worden.... het was een "ongelukje" maar niet minder gewenst....
Wij waren al 8 maanden bezig en waren net iets verder in de zwangerschap dan hun, ik voelde me trots dat ze met alle kwaaltjes en dingetjes bij mij kwam, en nu.... ik ben 18 november bevallen van een engeltje.... en zij.... ze moest iets langer wachten maar hebben nu een mooi bengeltje in de wieg liggen.
Ook is er een andere vriendin van mij vandaag ingeleid, en nou heb ik nog niks gehoord hoe dat gegaan is... maar ga er vanuit dat alles natuurlijk goed is...
Het doet gewoon zoveel pijn, waarom wij niet????
En ik mezelf maar weer gek maken met van alles en nog wat.... mijn temperatuur is tussen de 36.7 en 37.0 graden, ik ben de hele week al ziek thuis en aan het overgeven... ik heb rond de eventuele innesteling, rood slijm verloren voor 1 dag.... maar dat zegt verdorie helemaal niks, ik zal nog moeten afwachten of volgende week de RD komen, en ik weet niet eens precies op welke dag precies.
Oke ik heb de afspraak met mezelf niet eerder te testen dan 1 juni.... maar het is allemaal zo moeilijk.
De afgelopen anderhalf jaar zijn snel voorbij gegaan, maar als ik terugkijk dat we al anderhalf jaar bezig zijn dan doet dat gigantisch veel pijn.
Op het moment heb ik een hekel aan mezelf, ik vervloek mensen die gelijk zwanger zijn en dat alles goed gaat, want ik wil het zelf ook zo graag... ik ben zo JALOERS!!!!!!
Liefs een zeer verdrietige Randy