Ik voel me zo KL***

Hoi Randy.

Vervelend dat je je zo voelt, ik ken het weleen beetje hoor, ik ben niet een jaloers typ, maar je weet uit mijn verhaal dat het nu ook spannend is voor mij, en als het dan niet zo mag zijn , baal ik ook, want veel mensen en kennissen in mijn omgeving die hebben wel het geluk en dan voel je dat, en is dat niet makkelijk.

Soms denk ik dan, zet het opzij je tijd komt wel, en geniet nog maar even van de tijd die je nu samen hebt.
Hou je haaks.
LIefs

hoi hoi
ik kan me heel erg goed voorstellen dat jij je zo kloten voelt,je hebt ook nog al wat meegemaakt.kunnen jij en je man niet even lekker er tussen uit gaan en even ergens anders aan denken?meid ik wens je heel erg veel sterkte en ik duim voor je dat je snel zwanger bent en dat je dan na negen maand ook zo,n wondertje in je armen mag hebben.
liefs sil

Hoi,

Jee wat heb jij al een ellende achter je kiezen zeg maar ik zal voor je duimen en ooit zal t zonnetje voor jou ook weer achterde zwarte wolken vandaan komen.
En ik hoop dat je nou dan toch echt weer een keer een posi test in je handen krijgt en dat het deze keer goed mag gaan.

Liefs moon

hee meis,
Tja het leven valt niet altijd mee.
wij hopen allemaal zwanger te raken en doen hard ons best terwijl anderen (per ongeluk) zwanger raken.
Andere mensen zijn niet altijd zo subtiel in jou geval is dat je schoonmoeder,in mijn geval is dat een kennis met de vraag hoe het met mijn vader ging ik kon wel door de grond zakken.
Voor mij zit ik nu in een rare situatie ik moet dit weekend eigenlijk ongesteld worden maar ik begon afgelopen zondag al maar het zette niet door dus ik heb alleen maar ""oud bloed" verloren en donderdag was ik er alweer helemaal vanaf dus ik snap er nog niks van.
Ik hoop voor je dat het deze maand raak is we moeten maar gewoon afwachten.

Liefs:poppie

Lieve, lieve Randy,

Oh meis, ik begrijp precies wat je bedoelt met dat jaloerse gevoel. Ik had het net een paar uur geleden nog... Mijn vriend en ik zijn met mijn beste vriendin en haar man uit eten geweest. Niets bijzonders zou je denken, maar ze is nu zo'n 28 weken zwanger en ik zit alleen maar naar haar buik te kijken en probeer me voor te stellen hoe heerlijk dat moet zijn... Het gevoel van IK WIL OOK, knalt dan ook tig keer door mijn hoofd.

Zeker omdat ik in oktober was gestopt met de pil en zij in november al zwanger was, na 3 maanden en we zijn beiden 'al' 37!! Omdat ik net bezig was wilde ik zoooooo graag ook zwanger worden dat het heel veel pijn deed als ze me belde en blij riep dat ze het hartje had gehoord en trots de echo foto liet zien. In de loop van de tijd heb ik het wel een plaatsje kunnen geven en nu geniet ik met haar mee en denk ik:

MIJN TIJD KOMT LEKKER NOG EN DAN HEBBEN ZIJ HET AL GEHAD!!!

Dit houd me op de been! Zeker nu ik op mijn werk een collega met toeter van 26 weken heb lopen en eentje met mini buik van 13 weken. "Ja, het was meteen raak' zei ze verbaasd.. "Ik was er helemaal niet zo mee bezig zei ze ook... Nou dacht ik toen, wacht maar als het langer zou hebben geduurd piep je wel anders...

De vriendin van mijn neef is ook 28 weken zwanger, en als ik dan ze hoor erover, ach, we zien het allemaal wel... Ik ben al heel mijn leven gek geweest van kinderen en vooral babies. Werk nu in een kinderdagverblijf en maar realistische babypoppen van klei. Kortom: alles draait in mijn leven om kinderen en babies. Dan krijg ik een vriend die absoluut geen kids wil en na drie jaar en veel heel veel gesprekken, tranen en moeite toch ja zegt tegen een kindje. Dan wil ik het natuurlijk snel!!

Maar nu ben ik in ronde 8 geloof ik en voor mijn gevoel moet ik nog eventjes geduld hebben maar dat is zo met alles om me heen wel erg moelijk hoor....

Ik heb geen idee of je er behoefte aan zou hebben, maar ik email met twee forum meiden (sigri en irem) en dat is echt heel prettig. Ze leer je elkaar een beetje kennen en kan je het wat persoonlijker maken. Mocht je er behoefte aan hebben zou ik het leuk vinden om met je te emailen. Mijn email adres kan je vinden op mijn poppen website: www.mylene-swertz.nl

Hopelijk tot mails en anders tot ziens op het forum. Ontzettend veel sterkte gewenst in deze onzekere tijd, ik zal mega voor je duimen dat het snel een gezonde zwangerschap zal worden.

Oh nog een ding, ik geloof erin dat je het kindje krijgt wat bij je past en die moet wel op de juiste tijd verwerkt worden om in zijn karakter-sterrenbeeld geboren te kunnen worden. De mensen waarbij het zo snel gaat zijn gewoon op het juiste moment begonnen. Ons kindje zal zo bijzonder zijn dat hij of zij wat langer op zich laat wachten tot het juiste moment daar is. Zo voel ik sterk dat ons kindje een vissen of ram zal worden (mijn moeder en ik zijn beiden een ram) dus waarschijnlijk nog een ronde wachten en dan gaan we nog meer mikken...

Hel dikke knuffel en ik hoop dat je je inmiddels ietsje beter zal voelen..
Liefs Mylène (babypoppenmaakster)

Nog even een kort woordje van mij (indien mogelijk) SORRY voor het lange verhaal, wil graag veel vertellen om iemand te steunen...

X Mylène

Terug
Bovenaan