Ik voel me zo schuldig...

Niet doen hoor!!! Volgens mij is het heel normaal dat je af en toe even rust wilt, even iets anders dan moeder wilt zijn!

Heee 4dec,

Niet doen hoor! Ik heb het ook. Je bent dan toch weer met iemand anders bezig (ook al is het je eigen kindje) en dat kost nou eenmaal energie en soms heb je dat niet. Had het gister ook nog (inclusief klok kijken ).

Groetjes, KT

O lieve meid toch,

Je bent (zoals je al ziet) ECHT niet de enige. Ik heb het de laatste weken zelfs bijna elke dag! Ik ben zooooo moe dat ik echt blij ben als Efraim op bed ligt.
En het is echt een schat en hij kan superlief spelen maar ik heb gewoon bijna geen energie meer.
Ik snap je dus heel goed.

Je bent echt een TOPmoedertje en Luna kan echt dankbaar zijn met een mamma als jij.

Kop op meid!

Hoi 4 december,

Heel herkenbaar hoor. Ook onze knul is heel erg lief   maar af en toe ben ik ook blij dat hij even lekker ligt te slapen (en niet keten, wat hij dus ook vaak doet) en dat ik dan even lekker een uurtje voor mezelf heb. Ik zou zeggen, neem het er dan ook van en ga lekker ontspannen (dus niet gelijk poetsen he). Die tijd dat Luna lekker slaapt is voor jou!

Dus je niet schuldig gaan voelen, maar genieten. Die tijd krijg je van Luna.

Sterkte er mee, 4 december

Ida

Dankjewel voor jullie liever reacties!!! Voel me meteen al minder schuldig alsik lees dat het eigenlijk wel "normaal" is...
Inderdaad, de tijd dat ze wakker is lekker genieten maar als ze in bed ligt ook proberen te genieten! Ik begin inderdaad (te) vaak meteen met poetsen...

X 4dec

Ik heb een regeltje voor mezelf. Hihihi...misschien ook wat voor jou!
s'Morgens als Efraim slaapt 'mag' ik poetsen.
Maar s'middags is echt helemaal voor mij. Dan ga ik wat voor mezelf doen.
Werkt bij mij erg goed...al ging ik de afgelopen week ook steeds mee een dutje doen...

Dat is inderdaad nog niet zo'n slecht idee Issie...mmmm....
Toch maar eens gaan proberen misschien! Thanks!!

En euuuhhh, van dat slapen....dat heb ik vorige week ook 1keer gedaan en het was HEEEEERLIJK!!!!! zou ik zo elke dag kunnen doen...
Ik was die dag zooo moe, kreeg mijn ogen bijna niet meer open, en toen ben ik dus tegelijk met haar een uurtje gaan liggen...mmmm....

Lekker he?! Ik heb het op het moment echt nodig. Dus dan doen we dat maar...
Succes he, met een beetje tijd vinden voor jezelf.

Terug
Bovenaan