ik voel me zwanger

Ik ga zondag ochtend testen! Heb pas dinsdag mn NOD, maar heb 4 vroege zwangerschaps testen gekocht via testjezelf.nl was maar 15 euro en de volgende dag binnen =D

dus ze staren me sinds vanmiddag al heel de tijd aan hihi!

Ik laat het jullie zondag even weten!

groetjes en bedankt voor de reacties.

ps. heb vanmiddag gewerkt, en werd bijna naar huis gestuurd omdat ik zo verschrikkelijk schagerijnig was hihi

xx

Ik voel me ook zwanger!!
omdat ik zal t uitleggen
ik wil graag een kindje, en ben allang gestopt met de pil.. dus mijn vriend en ik hebben (onveilige sex gehad) toen n test gedaan was negatief, dus opeens bloeide ik k dacht o ongesteld, maar naarderand ging k naar denken , khad wel ongestelde buikpijnmaar was t maar 3 dagen, van 09 januari tot 12 januari.... normaal ben k t zeker 5 dagen!! Dus ja helaas dus we hebben gelyk toen k was gestopt met bloeien, sex gehad ( onvelig ) toen 19 januari weer, onveilig. En 26e weer onveilig. Kslik ook foliumzuur, en ik slik medicijen voor me isoline omlaag te krijgen, maar blijkbaar slikken vrouwen die zwanger willen worden die medicijen ook!! ( metforine )
maar waarom k dus Me eige zwanger voel
ik ben de laatste tijd snel moe, soms pijn in me boven benen vooral als k ff heb gelopen, hoofdpijn ( aan de zeikanten) misselijk, en heeel veeel honger!! Terwijl k geen eter ben. Uit me ogen zie k ook slecht, en ik heb aan me rechter tepel, mag k dat zo zeggen? :$ zo niet excuus. Heb k n soort van korstje, en me tepelhoven( noem k t zo goed?) zijn ook wat donkerder, ook alleen aan de rechterkant. 
En ja ik voel iets raars in me buik, . 
Groetjes en hopelyk kunnen jullie me tips geven, of hebben jullie dit ook gehad? ( kben namelyk nog te broeg voor te testen) en wouw me verthaal kwijt !

Terug
Bovenaan