ik voelde zoveel maar nu bijna niets meer? Help?!

A

Anoniem

Guest
Hoi Allemaal,

Ik durf gewoon niet meer te testen. Overmorgen is mijn nod. Drie dagen geleden had ik heel gespannen borsten,nooit eerder gehad, dit hield twee dagen aan. Vanaf vandaag voel ik eigelijk niets meer, ook de buikkrampjes die ik al eerder heb gehad voel ik al een dag of twee niet meer. Ik ben zo ontzetten nerveus dat ik niet eens meer normaal kan denken.

Ik lees ook dat het normaal ik dat je borsten maar ook je tepels gevoelig zijn, ik had dit niet. Mijn bovenkant en buiten zijkant deden ontzettend zeer, echt ook bobbels die je voelde. Hoe is dat bij jullie?

Gr kim (ronde 6)

Hoi Kim

spannend he? heb ik soms ook.

ik 26 jaar,5 ronde 2e kindje

Heel veel succes en sterkte
ik voor jou

Ik heb dat ook wel eens gehad.
Afgelopen Augustus was ik 3 dagen misselijk en had ik steken in m'n borsten. Daarna heb ik twee dagen buikpijn gehad. Helaas werd ik gewoon ongesteld.
Afgelopen Oktober ben ik de week voor mijn NOD misselijk geweesd. Helaas werd ik gewoon ongesteld.

Ergens heb ik het gevoel dat ik zwanger was maar dat de innesteling toch niet helemaal goed is gegaan.

Het enige wat je kan doen is afwachten. Hopelijk gaat het bij jou anders dan bij mij.

Heel veel succes en ik hoop dat je morgen niet ongesteld wordt.

DeeDee
(bijna 2 jaar bezig)

Hoi Kim,

Al nieuws? Hopelijk nog niet ongi!
Mijn NOD is donderdag, ik zit dus ook in spanning. Heb pijnlijke borsten, maar verder niks, dus tja...het is toch afwachten. Ik heb nog 2 testen in huis, maar vorige keer testte ik ook pas een week na m'n NOD positief. Het lukt me toch echt niet om een week te wachten met testen, dus dat wordt vrijdag als m'n ongie er nog niet is.

Ik duim voor je.

Groetjes,
Angel

Hoi, hoi,

Deedee, dat herken ik ook wel, dat je kwaaltjes hebt voor je nod,heb ik  nu al drie van de vier keer gehad (vijfde ronde is bezig), was echt helemaal overtuigd dat ik zwanger was.
Waarschijnlijk geen goeie innesteling inderdaad.
ik zie dat jullie al een lange tijd moeten wachten op een klein wondertje, hopelijk heb je snel geluk!
Liefs Gwen

Nog even...
Kim en Angel, veel succes deze dagen, ik duim voor jullie!

Bedankt mamaron

Toch grappig dat we allemaal hetzelfde meemaken.
Eerst dacht ik dat m'n lichaam me voor de gek hielt, maar nu ik er wat beter over na gedacht hebt (dat kriijg je als je er al zo lang mee bezig bent) denk ik toch dat me lichaam heel precies laat weten wat er gebeurd.
Eigenlijk wel fijn. Maar ergens ook niet zo fijn. Je lichaam laat weten dat het eitje bevrucht is en aan het innestelen is door allerlei kwaaltjes zoals misselijkheid en een gevoelige borsten. Als de innesteling toch niet goed lukt krijg je buikpijn en dan wordt je ongesteld. Tenminste zo lijkt het bij mij te gaan.

Voor mij een reden om niet voor mijn NOD te testen. Stel dat de test al wel positief aangeeft maar het gaat alsnog mis. Dan heb je het gevoel dat je een miskraam hebt, terwijl je zonder test hoogstens teleurgesteld bent dat je weer ongesteld bent.

Kim en Angel hoe gaat het?

Ja, Deedee, wat jij schrijft is wel waar. Maar ik kon het toch niet laten vandaag....had gisteren zulke duidelijke klachten, dat ik er eigenlijk niet omheen kon. Dus net getest...en ZWANGER zegt de digitale test van CB.
Ben wel blij, maar ook nog wel nerveus, want het is al 2x misgegaan, dus het is nog wel erg spannend.
We zullen zien, kan alleen maar afwachten!

Hoe gaat het met jullie?

Hier vast wat glitters ****************

Groetjes,
Angel

Terug
Bovenaan