ik voelde zoveel maar nu bijna niets meer? Help?!

Ha meiden,

Ik had je net al op de andere topic gefeliciteerd, Angel, en bedankt nog voor de glitters he!

Kim, heb je al getest vandaag? Ik ben benieuwd hoor.
 Ik denk ook dat je lichaam je niet voor de gek houdt en je soms goed kunt voelen of het inbeelding is of echt. Alleen denk ik dat de innesteling ook een heel lastig proces is en daar heel veel zwangerschappen eindigen. ik probeer deze keer niets te voelen tot mijn nod, zou dat lukken?
Liefs gwen

Echt waar???

Vergeet meteen wat ik gezegd heb!

GEFELICITEERD meid!

Geniet ervan!
Ik heb je verhalen de fgelopen maanden hier gelezen en ik ben zo blij voor je.
Ik ga duimen dat het deze keer helemaal goed gaat en dat je een heeeeele lieve baby krijgt!!!

Bedankt voor de gliters!!! Die kan ik wel gebruiken!

Hoi Meiden,

Bedankt voor de reacties! Ben een tijdje weggeweest want k ben verhuist, dus druk druk druk!!!

Angel, hoe gaat het?????

Over mijn eigen situatie ben ik erg onzeker, k weet het even niet meer. Eerder vertelde ik dat ik veel zwangerschapskwaaltjes had en opeens bijna niets meer. Nou ben daarna ook gewoon ongi geworden. Maar na deze maand weet ik het al helemaal niet meer. Had namelijk altijd een cyclus van 35 dagen, en zou eigenlijk 11 dec weer ongi moeten worden, maar het was er gisteren al!!!!????? Veel te vroeg dus. Terwijl ik al zeker een half jaar een regelmatige cyclus heb. Ook denk ik dat ik deze maand geen eisprong heb gehad, want niets gemerkt ook geen natte dagen ofzo.
Ik vind het erg vreemd, heeft iemand dit misschien zelf wel eens meegemaakt.

Gr
Kim

Terug
Bovenaan