ik was weg maar ben weer terug

A

Anoniem

Guest
hoi mensen. had een tijd je geleden geschreven dat ik hier weg ging. omdat ik me niet zo thuis voelde. heb of had pco en ben naar een forum gegaan waar alleen vrouwen zitten die dat hebben. maar als je daar iets schrijft krijg je helemaal niks terug erg saai dus hier vind ik het veel gezelliger. dus ik blijf maar gewoon hier.
ben vandaag naar het ziekenhuis geweest, omdat ik dus pco heb. en zou aan de clomid gaan maar nu blijkt dus dat het veel minder is en dat ik niet aan de medicijnen hoef en dat ik gewoon zwanger kan raken. ik wis niet wat ik hoorde ben zo blij. dus nu gaan we vlink aan de slag.

hoop dat het dus snel zo is.
maar we hebben weer geduld.

xxx sherina

Hee Sharine,

Fijn dat je weer terug bent! En wat een goed nieuws! Hopekiujk is het nu snel raak!!

Roos

Hoi sherina

Nou welkom terug dan ......Hier krijg je altijd wel reaktie, wel zo gezellig he. Wat een goed nieuws joh, helemaal super ......... Wens je heeeeeel veel succes

liefs happy

Welkom terug!
Na hoelang proberen had je in de gaten dat je PCO had?

Groetjes, Linda

Wat zul jij opgelucht zijn zeg, wat een super nieuws! Gezellig dat je er weer bent.

Liefs!

Gezellig meissie!

Bij ons is het ook veel gezelliger!!! En als er iets is, ook al weet niet iedereen misschien evenveel van PCO af...Je verhaal kun je altijd kwijt! Liefs en veel succes en plezier met klussen!

Marijn

hoi bedankt voor jullie leuke reacties,
echt super lief ben ook blij dat ik weer terug ben.

oo en linda ik had een spiraalje die heb er in jan uit latenhalen werd maar niet ongi en de testen waren ook negatief de huis arts dee niks dus heb ik de verloskundige gebeld. kon ik langs komen ze zagen iets zitten van 7 weken oud dus moest ik naar het ziekenhuis om een inwendige ego te laten maken daar bleek dus dat ik niet zwanger was. en werdt zo weg gestuurd. ik nam er geen genoegen mee wandt ik wou weten wat er aan de hand was. dus naar een andere gn geweest en kreeg ik weer een inwendige ego. toen kwamen we er achter dat ik pco had, dat is in maart geweest.

maar ik ben gisteren wwer in het ziekenhuis geweest, wandt ik zou medicijnenen krijgen. maar daar bleek dus dat het veel minder was dus ik hoef niet aan de medicijnen, en kan gewoon zwanger worden. gelukkig,

xx sherina

Terug
Bovenaan