ik was weg maar ben weer terug

Hoi Sherina,

Ik heb ook eerder op het forum hier gezeten, maar omdat mijn gyn zei dat het beter was om er niet zo mee bezig te zijn ben ik een tijdje weggebleven. Wij zijn bezig voor een 2de kindje. We hebben al een dochtertje van 3 jaar. Moet er wel bij vertellen dat ik over mijn eerste zwangerschap anderhalf jaar heb gedaan. Ook heb ik een onregelmatige cyclus. Ik ben begin oktober 2006 gestopt met mijn pil, omdat ik in december nog steeds niet ongi was heeft mijn huisarts mij doorgestuurd naar de gyn. Daar kreeg ik om de 2 mnd een inwendige echo. Ook moest ik bijhouden waneer ik ongi moest worden en wanneer ik het dan wel werd, dat deed ik natuurlijk allang maar goed. Heb deze maand voor het eerts clomid gekregen en vorige week donderdag was het zover we moesten aan de klus. Mijn NOD is 30 aug, toch heb ik vandaag een test gedaan, hij was negatief maar kon echt niet langer wachten, was zo nieuwsgierig ben al de hele week misselijk als ik mijn bed uitkom. We blijven hoop houden de maand is nog niet voorbij. Vind het trouwens deze maand wel extra spannend omdat ik van mijn dochtertje ook in deze week ongeveer zwanger was geraakt. Gewoon spontaan, zonder medicijnen. Ook heb ik toen niet aan het ziekenhuis gelopen.

Liefs Patricia

Hai Sherina, ik zat nog niet op het forum toen jij er zat vlgs mij maar gezellig dat je er weer bent. Ik heb ook PCOS, net vastgesteld voor mijn vakantie 2 weken geleden. Ik ben 30 en we willen voor de 1e gaan, nou dit was echt schrikken voor mij! Ik ben gezond en wel... 30 augustus moet ik naar het ziekenhuis, dus ik ben zo benieuwd. Ik wil aan de gang en wel nu!   :)   Maar wat fijn dat jij toch gewoon zwanger kan worden!! Dat is goed nieuws en ik wens je heel veel succes!!

groetjes Lot

Terug
Bovenaan