ik was zo blij maar nu zo verdrietig...

A

Anoniem

Guest
hi meiden,

vorige week terug   gekomen van vakantie en ja hoor getest   positief,dus onze vakantie kon niet meer stuk vorige week...

vanmiddag begon ik te bloeden,en verlies   stolsels,verloskundige gebeld en tja afwachten zegt ze..zelf weet ik wel beter tis foute boel,weer gaat het   fout de   derde keer weer fout,wat voel ik me klote zeg...

IK geef mezelf weer de   schuld,ach had ik maar niet   die medicijnen geslikt denk ik nu,en ach stress is ook niet   goed en dit en dat..maar ja het   voelt nu gewoon even heel rot gewoon.

Liefs maagd

Hoi Maagd,

Ik weet hoe je je voelt, ik heb hetzelfde vorige week gehad. Bij mij was het de eerste keer. Maar het is een harde klap ik kan me niet voorstellen hoe hard dat moet zijn als dit voor de derde keer gebeurd.

Heel veel sterkte, ik leef met je mee.

Groetjes,
Jasmijn

Hallo Maagd,

Wat ontzettend verdrietig en dat al voor de derde keer!   Ik kan me voorstellen dat je je even geen raad weet. Heb je al onderzoeken gehad of gaan ze dat nu doen om te kijken of er iets aan de hand is? Enerzijds wel goed, want dan kun je of dingen uitsluiten of juist bevestigen en kun je er iets mee.

Ik wens je veel sterkte en hoop voor je dat je snel zwanger mag raken en blijven!

Liefs,

Tammy

Wat verschrikkelijk voor je, helemaal omdat het de derde keer is!
Wens je heel veel sterkte!

Agh meisie, wat rot voor je zeg.
Maar geef jezelf alsjeblieft niet de schuld.
Kop op! Sterkte!

Liefs Nadine.

Uhm, ben alleen wel benieuwd welke medicijnen je slikt.
Ikzelf ben nu namelijk fevarin (een antidepressiva) aan het afbouwen omdat we graag een kindje willen.

tjee meis
wat erg voor je!!
Je moet jezelf geen verwijten maken hoor! Als het vruchtje afsterft dan was er ook iets mis.
Ik ga er vanuit dat je de medicijnen ook niet voor de lol slikt, dus................
maar goed dat maakt het verdriet er niet minder om.
 liefs Daan

Heey meis, dat is echt ff kut, en vooral de 3x.. Niet te veel jezelf de schuld geven..
En ik hoop dat het allemaal goed komt.. Heeeeel veeel sterkte!!!

Liefs!

Terug
Bovenaan