ik was zo blij maar nu zo verdrietig...

wat verdrietig... Zo K*T voor je! Ik kan me je blijdschap helemaal voorstellen zo na de vakantie en dan zo snel deze teleurstelling. Veel sterkte meid!

Ha

Zo als iedereen al zei niet je zelf de schuld geven en postitief blijven denken. De natuur doet helaas dingen om een reden al zijn ze niet altijd even leuk.

Kus Chientje 1ste ronden eind aug

maagd,

wat vreselijk voor je!

ik wil je heel veel sterkte wensen

liefs sas

Hoi maagd,

Hoe is het nu met jou? Ik zit in het zelfde schuitje, alleen is dit mijn eerste keer. Ik hoop dat ik dit niet nog eens mee hoef te maken, een derde keer is toch wel erg sneu.

Laat je even weten hoe het gaat?

Talke

Hoi Maagd,
Verschrikkelijk om dit mee te moeten maken maar twijfel alsjeblieft niet aan jezelf want het is juist je lichaam die het vruchtje heeft afgestoten omdat er waarschijnlijk iets niet goed mee was.  
Ik weet dat dit heel gemakkelijk gezegd is maar ik heb het zelf ook helaas 3 keer mee moeten maken en weet dus denk ik een klein beetje hoe je je voelt.
Ik ben samen met mijn man door de hele molen gehaald om te kijken of er niet iets mis was en gelukkig was dat  niet het geval.
Ik raad je wel aan om echt goed over die eventuele onderzoeken na te denken want uit ervaring kan ik zeggen dat ook dit je absoluut niet in de koude kleren gaat  zitten!

Ik ben daarna in verwachting geraakt van ons inmiddels 3 jaar oude ventje en we zijn nu bezig voor ons tweede kindje, en ja in m'n achterhoofd ben ik ook weer erg bang maar ik probeer positief te blijven.

Ik ben een beetje bang om jou hetzelfde te vertellen als wat ze mij toen vertelde omdat het  misschien verkeerd overkomt  maar mij heeft het wel geholpen, namelijk dat ik in ieder geval wel in verwachting kon raken.  
Nogmaals ik hoop niet dat het verkeerd overkomt en anders moet je het me echt gelijk laten weten!
Veel sterkte.

Liefs Jo

Terug
Bovenaan