Ik was zwanger van een tweeling....eentje red het zowiezo niet en de 2e voor 50% niet. Wie heeft di

Hoi Inge!

Ik heb veel bewondering voor jullie, hoe jullie hiermee omgaan!
Ik weet helaas ook uit eigen ervaring wat het is om een kind te verliezen.
Ik wens jullie heel veel sterkte, en hoop voor jullie, dat jullie andere kindje het redt!

Mamarovileur

Lieve Inge,
Wat is er uit de uitslag gekomen? Hoe dan ook, wat de uitslag ook is, heb je tijd nodig om te verwerken, te beslissen misschien wel, en vooral tot jezelf te komen.

Zelf ben ik in september bij een zw.schapsduur van 19 wkn bevallen van ons zoontje die het syndroom van Down had (nekplooi; veel vocht in lijf, vocht om hoofd; herkenbaar dus).

Ik hoop natuurlijk heel erg dat alles goed gaat, maar mocht je t.z.t. meer informatie willen over het afscheid nemen van een gewenst maar heel ziek kindje, mag je me gerust privé mailen: tikoes34@hotmail.com

Sterkte, Hannah

Hoi Hanna,

Bedankt voor je lieve en meelevende berichtje (jullie allemaal bedankt). De uitslag is geen down. We waren daar blij mee. Het is een afwijking waarmee goed te leven valt als het kind ter wereld komt. Meestal wordt het een miskraam. Het ene kindje zit er echt heel goed uit dus die krijgt een goede kans volgens de artsen. We hopen dus dat dit waarheid wordt.

Ik vind het heel lief dat ik je mag mailen. Als ik je nodig heb laat ik van me horen!
lfs ing

Lieve Ing,

Ik zat hier tenen krommend de uitslag te lezen. Ooh ik ben zo blij voor je. We gaan positief kijken naar wat de toekomst brengt.

Zou je mij misschien op de hoogte willen houden? dat kan op sigridrichardensterre@hotmail.com

Groetjes Sigrid

Terug
Bovenaan