Ik weet al wanneer ik ga bevallen

Hee hoi,

jeetje, kan me voorstellen dat het raar is om dat zo te horen! vind het daarnaast net als Maike erg raar dat ze je willen inleiden omdat je bevallingen snel zijn.
Het lijkt mij dat als ze de baby goed in de gaten houden qua groei je dan toch wel zelf kunt bevallen ipv inleiden. Gewoon bij de eerste wee in de auto. Maar goed, neem aan dat zij het het beste weten.
je hebt in elk geval nog wel tijd om aan het idee te wennen!

Groetjes Alberdien

Hihi, ja, heb het teruggelezen en zoals het er staat lijkt het net alsof ze gaan inleiden omdat ik snel beval! Dat is dus niet zo. ach, gelukkig duurt het nog wel even.

Ik snap het. Een gebroken sleutelbeentje is natuurlijk niet de bedoeling en blijkbaar baar jij grote kindjes. Liever het zekere voor het onzekere hoor. Enne inleiden vond ik wel lekker praktisch. Kom je lekker 's ochtends vroeg na een nacht geslapen te hebben zodat je niet doorvermoeid aan een nachtbevalling begint. Ahoewel uitgeslapen....slapen doe je die laatste weken niet echt meer. Ik ben bij de 1e ingeleid en in 4.5 bevallen. Bij de 2e zonder het infuus deed ik er 11 uur over terwijl ze sneller hadden voorspeld.

gr.Ing

Hoi hoi,

Als ik jou was zou ik het volgende doen:

Naar de gyn laten doorverwijzen, groeiecho's maken met 30 en 34 weken. En eventueel bij een groot kind met 36 weken nog 1. Alles met de gyn bespreken, dus echt een plan van aanpak. Ik heb dit zelf ook gedaan, omdat ik bij Feline t zelfde verhaal had (gelukkig geen verlamde arm, wat bijna wel zo was).

Gijs was lichter en langer dan Feline, dus die kon er wel makkelijker doorheen (ook omdat de weg al vrij was). En als ik na max half uur persen nog geen kleine in mijn armen zou hebben, dan zouden ze een keizersnee doen.
Je moet het natuurlijk zelf weten, maar ik had echt een prima bevallng dit keer!
Oh en voor ik het vergeet: heb je gen hoge suiker gehad of net tegen maximale aan? Ik had dat bij Feline en daar hebben ze bij de VK niet goed op gereageerd, ook niet op mijn enorme buik, vele vruchtwater en gewichtstoename (+35 kg).
Bij Gijs was dat veel minder allemaal (+25 kg).

Als je nog wat wilt weten dan kun je altijd hyven natuurlijk.

groetjes Maris

Terug
Bovenaan