ik weet dat het niet hoort maar misschien iemand weleen tip

hey meiden, misschien dat sommige mij nog kennen ben 4 maandne geleden bevallen van ons 2de wondertje, nu ben ik nog steeds niet ongi maja kan kloppen gaf bv , sinds andere halve maand over gegaan op fles voeding,

nu heb ik vorige week last van ongi pijn zeurend gevoel en daarnaast ook eens beetje bloed in mijn afscheiding, nu heb ik dat heel klein beetje gehad ongi pijn weg en geen ongi te bekennen, nu heb ik last van gelige afscheiding nu heb ik op internet gezocht meeste gaat over zwangerschap,

nu heb ik getest overdag negatief nu morgen weer testen met ochtend urine,

probleem is me man wil geen derde , en dus aan mij ligt, heb hem gevraagt wat ga je doen als ik het niet weg wilt laten halen, zegt hij dood leuk weet ik niet.

wat moet ik doen? ben zo wie zo geen voorstander van weg halen, en ja wordt ff druk en ff moeilijk, en ja zal werk moeten zoeken maar in de avond uren zodat ik overdag als nog voor de kids kan zijn,

ik kan 2 dingen doen, 1 weg laten halen en dus voor me man kies en later spijt krijg en niet mee kan leven of 2 houden en dat ik alleen staand moeder wordt van 3 kids,

iemand ervaring hiermee en kan vertellen hoe zij er mee omgaat?

liefs

goede morgen allemaal, sorry dat ik het heb gepost , maar heb vanochtend getest en ben niet zwanger.

ik wens iedereen die nog moeten bevallen heel veel sterkte en denk eraan je vergeet alles zodra je kleine wondertje in ej armen hebt.

liefs

Tja.... als je borstvoeding geeft kan het een tijdje duren voor je weer ongie wordt. Meestal tussen 6 en 10 weken nadat je gestopt bent komt het weer. Maar het kan ook rustig tot een halfjaar duren.
Vrij dus niet zonder anticonceptie als je geen derde wilt. Wij hebben trouwens nooit zonder anticonceptie gesekst als we geen kindje wilden. Want als je zonder vrijt is de kans er wel en ja dan dragen wij die consequentie er ook voor, het kindje kan er dan toch niks aan doen?
En trouwens ook met pil/condoom/spiraal kan soms een zwangerschap ontstaan. Niet gepland dan, maar zo'n kindje moet wel welkom zijn. Want wie vrijt kan zwanger raken, anders moet je niet vrijen.
Ik snap dus het standpunt van je man totaal niet. Waarom wel vrijen en niet de consequentie? Er gelijk blij mee zijn is een ander verhaal, maar weg laten halen??? daar krijg je echt spijt van!

Gelukkig ben je niet zwanger maar dit moest ik toch even kwijt nadat ik je stukje las!

Hoi,
Ik zelf ben nu zwanger van de 3de......was gewoon aan de pil!! dus niet gepland, die twijfels hebben wij ook gehad en mijn partner wilde eerst dat ik het weg liet halen...maar nu ook echt blij ermee!!

Na het hebben van 2 kids zou ik het echt niet over mijn hart kunnen verkrijgen om het weg te laten halen, zeker omdat je toch al 2 zwangerschappen heb meegemaakt en weet wat er in je lichaam groeit!!
Geluk voor jou ben je dan niet zwanger!

hey hey, heb de huisarts gebeld wat het wel kan zijn, moet vrijdag voor een uitstrijkje en had later erbij gezegt dat ik onveilig heb gevreeen toen zei o ja dat maakt dus een andere zaak, ze zegt heb je al een test gedaan, ik zeg ja met ochtend urine maar negatief, \

vraagt ze had je dat in het begin ook bij je 2 kinderen, ik zei bij de eerste wel bij de 2de niet, dus ja ik moet vrijdag zo wie zo komen en ff met de huisarts over hebben,

dus de kans zite r misschien toch nog in, pfff leuk not,

als ik zwanger blijkt tezijn ja dan weet ik niet wat ik moet doen.

nou de huisarts weet het ook niet wat het kan zijn, zwanger zou kunnen maar dan zou de test al; positief aan moeten geven dus ja, maandag ff bloedprikken voor de zekerheid, gekke is heb vreet buien in augurken ( wat ik normaal niet lust) in rookworsten wat ik totaal niet lust, me schoonma zat tegen over me met een sherrie ver van me vandaan, en me pa ook en ik rook gewoon alcohol, bleek dat ikd e sherry rook,

vandaag rook ik sterke parfum dus vroeg aan me ma wat voor geurtje heb je op, zegt ze geen, ik zeg he nou ruik echt sterke parfum, ze liet der handen ruiken en ja dat geurtje was het zegt ze is uier zalf, normaal ruik ik dat helemaal niet.

Dus wat is het houd me lichaam nu echt voor de gek?

sorry meiden maar ik baal van die onzekerheid.

liefs

Terug
Bovenaan