ik weet dat het niet hoort maar misschien iemand weleen tip

Sorry dat ik het zeg maar twijfel je sowieso niet aan je partner? Als blijkt dat jij zwanger bent ( iets waar jullie samen verantwoordelijk voor zijn) en jij laat het niet weg halen dan laat hij jou zitten met 3 kids?!?!
Ook al ben je niet zwanger, wat ik van harte voor je hoop, vind ik het nog raar hoe hij er over denkt. Succes!!

Haihai,

Ik zou ook aan mijn partner twijfelen. Wel zonder bescherming vrijen, maar als er dan misschien een zwangerschap uit voortkomt heeft hij het wel gezien. Lekker dan, zit jij daar...

Ik ben benieuwd of je wel of niet zwanger bent, alleen met 3 kids lijkt me niks, maar er zijn er toch meer die het kunnen...

Het kunnen ook nog hormonen zijn zou ik denken. Voor mij is het inmiddels bijna 4,5 maand geleden en ik ben gewoon alweer 3 keer ongesteld geweest, ondanks dat ik 3 maanden BV heb gegeven (dan wel volledig gekolft maar dat maakt wat dat betreft niet uit). Dit ging ook met behoorlijk wat klachten maar goed. Wij vrijen alleen met condoom erbij, als we die niet hebben, vrijen we niet. Een 2e vinden we het namelijk nog veel te vroeg voor...

Liefs, Marieke

ey meiden, uit bloed konden ze niks vinden waarde was niet lager/hoger dan 1 a 2 , wat ik vreemd vind is dat je alleen hcg hormonen in je lichaam hebt als je zwanger bent, de assistent van de huisarts kon er niks uit zien dus ja,

Ik wordt nu wel dikker maar me buik is wel slap, maar is wel groter precies op de plaats van mijn vorige zwangerschap voor de rest niks,

Kweet niet hoelang je hcg hormonen in je lichaam blijft dat het misschien nog van de vorige zwangerschap is?

Ja ik twijfel zeker aan me man, maar ik heb het met een vriendin van hem gepraat die zou als het zo was super boos/kwaad op hem zijn en die zei ook denk niet dat het perce om jou zou gaan of het kind maar meer dat hij van zijn luie stoel moet komen.

Ik ben altijd met de kids bezig huis houden en hij is alleen werk zoeken en achter de pc, de oudste van bijna 4 gilt ook vaak tegen papa zeg maar van niet naar boven hier blijven , en als ik vraag waar is papa zegt ze boven.

maja ik weet echt nu niet wat ik moet doen over een week of 2 nog een testje tegen aan gooien ? iemand een idee?

liefs

Ik denk dat ik het even zal aankijken als ik jou was. Toch wel zeker zo'n 2-3 weken, kijken of je dan misschien toch wel ongesteld wordt? Als je dan nog steeds met klachten zit zou ik er toch nog maar een testje tegenaan gooien. En anders even goed laten onderzoeken of alles wel oke is. Het zou natuurlijk ook stress kunnen zijn (zoals bij alles helaas...), maar het is toch wel beter om al het lichamelijke dan te hebben uitgesloten lijkt mij.

Veel succes met zowel het wachten op de menstruatie als met je man!

Liefs, Marieke

Terug
Bovenaan