Ik weet het allemaal ff niet meer

quote: mama 1977 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('06-02-2009 11:49:54'));

Jeetje wat lastig he. Ik weet het ook niet met die medicijnen erbij. Ik denk dat afwachten toch het enige is wat je nu kan doen. Hoe moeilijk dat ook is.

ja precies...

ja met die medicijnen was echt beetje vervelend maar nam niet weg dat ik niet zwanger zou kunnen raken alleen me cyclus veranderde maar ja we zullen zien..
als je zwanger bent he moet je dan al meteen harde buik voelen..?

Dat is toch pas na 2,3 maanden ofzo..?

Dat is heel verschillend. De een voelt het eerder dan de ander. Sommigen voelen helmaal niks en sommigen hebben een opgeblazen gevoel maar dat zijn dan vaak je darmen waar je last van krijgt.

quote: mama 1977 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('06-02-2009 12:19:59'));

Dat is heel verschillend. De een voelt het eerder dan de ander. Sommigen voelen helmaal niks en sommigen hebben een opgeblazen gevoel maar dat zijn dan vaak je darmen waar je last van krijgt.

Oh oke op die manier..

Ja ik heb wel erg veel gerommel en duizeligheid en verschrikkelijk moe gewoon heb er normaal gewoon echt niet last van maar ja ik wil niet gaan zeggen dat meteen betekent want ik ben zwanger..
Ik wil me zelf dat ook niet aan doen hahaa..

Want voor de rest ik ben niet misselijk of gevoelige borsten..

pff waarom kunnen we even niet in toekomst kijken he :p

Ja lastig he.
Vaak ga je ook allemaal klachten voelen omdat je er zo mee bezig bent. Je let nu veel meer op je lijf en dan ga je vanzelf van alles voelen. Alleen is het zo vervelend dat je dezelfde klachten kunt hebben als je ongi wordt of als je een griepje krijgt. Heel vervelend!!!!!

Even een heel andere vraag. Hoe oud ben je eigenlijk? (Ben gewoon nieuwsschierig hoor!)

quote: mama 1977 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('06-02-2009 12:30:23'));

Ja lastig he.
Vaak ga je ook allemaal klachten voelen omdat je er zo mee bezig bent. Je let nu veel meer op je lijf en dan ga je vanzelf van alles voelen. Alleen is het zo vervelend dat je dezelfde klachten kunt hebben als je ongi wordt of als je een griepje krijgt. Heel vervelend!!!!!

Even een heel andere vraag. Hoe oud ben je eigenlijk? (Ben gewoon nieuwsschierig hoor!)

Ja dat is waar, alleen heb ik dit echt sereuis al een tijde, ongeveer een maandje en laaste paar weken dat ik gewoon meer duizelig werd vandaar dat ik dus test heb gedaan..
En eerst na me ongesteldheid periode 2 jan dus zei ook dokter we hebben beetje te rvoeg gedaan, doe het later nog een keer, ik ja zal wel ben gewoon niet zwanger door me duizeligheid ben ik echt gaan testen haha..

Ow je mag alles vragen hoor..

Ik ben 22 jaar hahaha :) hahaha...

Je mag mij ook alles vragen hoor. Haha.
Maare, was je al langer bezig om zwanger te worden of had je ineens zoiets van: Help! Zou ik zwanger zijn?

quote: mama 1977 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('06-02-2009 12:40:02'));

Je mag mij ook alles vragen hoor. Haha.
Maare, was je al langer bezig om zwanger te worden of had je ineens zoiets van: Help! Zou ik zwanger zijn?

Oke ;-). mooi haha   hoe oud ben jij en heb je al kids..? hahaha..
Ik ga meteen los hahaha..

Uhm nou ik heb wel paar keer de kans gehad niet dat ik bewust mee bezig ben maar ik had nu wel echt zoiets vanne Help ik zou zwanger kunnen zijn ja en het zou heel erg welkom zijn, ben bijna klaar met school, kan goede leuke baan krijgen, me familie is oke...
De man in kwestie is anders maar dat zijt zo, ik ben geen haatdragend persoon dus het zou goed komen..

Oke, dus de man in kwestie is niet meer in beeld?

Ga maar los hoor met je vragen. Haha.
Ik ben 31 jaar en heb een dochter van 4 jaar. Mijn man en ik wilden wel een tweede kindje maar we wisten nooit zo goed wanneer. Er zijn altijd zo veel voor en nadelen. Maar we willen eigenlijk niet dat er zo gigantisch veel jaar tussen nummer 1 en nummer 2 zit dus we moeten nu toch wel een beetje op gaan schieten. In juli 2008 heb ik een miskraam gekregen met 5 weken en op 22 december heb ik weer een miskraam gekregen met 8 weken. Ik hoop zo dat ik deze maand zwanger wordt. Als dat zo is dan wodrt de baby geboren als mijn dochter net een maand 5 is.

Terug
Bovenaan