ik weet het geslacht met 15 weken,bij wie verkeerd voorspelt?

hallo,
ik heb gisteren een echo laten maken.
ze zei dat het  voor 100% een jongen was.
ik ben zelf 15 weken.
ik vind het nogal vroeg om voor 100% te zeggen dat het een jongen is.
maar ze zullen er toch wel verstand van hebben.
ik ben benieuwd hoe het bij anderen is gegaan bij de vorige kindjes.

Hey Jojo,

Bij mij hebben ze geslacht voorspelt met 16 weken, ze zei gelijk ik weet het voor 100% zeker, anders zou ze het ook niet zeggen!!
Maar ik begin ook   te twijfelen, sommige zeggen dat je het dus nog helemaal niet met zekerheid kan zeggen met 16 weken.
Iedereen heeft er zijn mening over, ik moet er maar van uit gaan dat ze gelijk heeft, want ze doet dit al jaren en ze was er zeker van.
( heb gevraagd of ze het nog een keer  wilde checken  en dat heeft ze toen ook gedaan)

Dus ik denk dat ik maar gewoon begin met shoppen!!!!!
Ben wel benieuwd naar anderen of het inderdaad klopte

Groetjes trotsemams 16w2d

huh, zo vroeg had ik het nog niet verwacht. Ik dacht dat het met de 20wk echo op z'n vroegst goed zichtbaar was. Persoonlijk zou ik die nog even afwachten voordat ik helemaal los zou gaan met shoppen!

Maar dat moet ieder voor zich weten... Is het trouwens wat jullie verwacht/gehoopt hadden? (meisje/jongen)

hallo,
ja het is wel vroeg he,
over twee weken heb ik weer een echo,dan kijken we nog keer.
ik heb al twee jongens dus vandaar dat ik erg nieuwsgierig was.
ik word namelijk een beetje moe van de mensen die iedere keer weer zeggen,ooh nou wil je zeker een meisje.
dus ik zeg nu ook al tegen iedereen dat het lekker weer een jongen word.
zijn ze meteen stil.
groetjes

Hallo,

Wij willen bij de 20 weekse echo ook graag het geslacht weten, het wordt ons derde kindje en we hebben nu twee jongens (7 en 2 jaar oud).
Dus iedereeen vraagt of we nu voor een meisje gaan,belachlijk toch.
We hebben gekozen voor een derde kindje en het geslacht maakt ons helemaal niets uit..
Mijn collega weet het ook maar gaf mij de tip, mits je het voor jezelf wilt houden, niet aan de mensen kenbaar maken dat je het weet, want zij heeft er een hoop gezeur om en de zwangerschap draait alleen nog maar om wat het   wordt.(zonde toch?)

groetjes Jessica

ps.
Lijkt me trouwens wel een leuk idee om het op te laten schrijven en dan met zijn tweetje ( tijdens een etentje ofzo) de enverlop open te maken, wat vinden jullie hiervan?
Of is het moment van echo ook leuk??

Ik heb de vorige keer geen 20 weken echo laten maken. gaan we nu wel doen. afwachten dus. Ik dacht trouwens dat ze jongetje wel al snel kunnen zien, maar dat ze een meisje eigenlijk nooit 100% zeker weten. de verhalen die ik ken van mensen waar het niet bij klopte was altijd dat ze hadden gezegd een meisje en dat het toch een jongen was

Anne

Hallo allemaal,

Bij de zus van een vriend van ons hadden ze het fout gezien. Een paar keer werd hen met zekerheid gezegd dat ze een jongen zouden krijgen. Dat hebben ze dus ook tegen iedereen gezegd. Zij hebben dus een dochter gekregen die nu 4 jaar oud is.

En bij een collega van mij hebben ze het 3 jaar geleden fout gezien. Tegen haar zeiden ze dat het zeker een  meid zou worden, dus een mooie meidenkamer gemaakt, met veel roze erin. Dat bleek dus een jongetje te zijn.

Dat zijn de 2 gevallen   waarvan ik dus weet dat het fout was gezien.

Groetjes,
Leeuwtje

Bij mij zus wisten ze het ook zeker met 16 weken. Het zou zeker een jongen worden, bij 20 weken werd het echter een meisje !!!!!!
Uiteindelijk is het een meisje geworden.

Groet silvia

Terug
Bovenaan