ik weet het geslacht met 15 weken,bij wie verkeerd voorspelt?

hoi jojo,

ik heb met de eerste met de 20 weken echo te horen gekregen dat het jongen was dat was het uiteindelijk ook.
wij willen het nu ook weer weten 22 april heb ik de 20 weken echo.
ze zeggen dat ze vanaf 16 weken het geslacht kunnen zien, maar ik heb ook een verhaal gehoord dat ze een jongen hadden gezegd en bij bevalling bleek het een meid te zijn.
het lijkt me pijnlijk als je hoort dat je een bepaalt geslacht krijgt en bij de bevalling blijkt het een totaal ander geslacht te zijn.
wij willen als we weten wat het wordt toch de kamer zo neutraal mogenlijk houden hebben wij bij onze zoon ook gedaan wij wisten dat we nog voor een tweede zouden gaan en ik wilde zo veel mogenlijk spullen van de eerste voor de tweede gebruiken.
dus als het tweede geslacht het tegen ver gestelde is wordt dat erg moeilijk als je echt naar het geslcht alles gaat kopen.

groetjes tineke

Ha allen,
Hoe eerder in de zwangerschap hoe meer verwarring er nog kan zijn, omdat de uitwendige geslachtsdelen van een meid nu ook nog opgezwollen zijn en dus verward kunnen worden met een balzak. Maar goed, het zijn experts moet je maar denken. Wij hebben bij mijn eerste zwangerschap ook het geslacht geweten, een jongen...en dat werd het ook! Nu ben ik weer zwanger (15w3), maar deze keer willen we ons laten verassen! Het lijkt ons zo mooi dat we pas bij de geboorte zien of we een zoon of een dochter hebben gekregen!  
We gaan de babykamer toch ook niet veranderen, de oudste gaat qua kamer doorschuiven en ik leen van schoonzus of vriendin wel een roze babysetje voor in het ziekenhuis...Blauw heb ik per slot van rekening ;-)
Maar idd, ik heb ook wel gehoord van mensen bij wie het fout was voorspeld. Zowel jongen terwijl het meid werd, als andersom...Soms ligt de kleine er ook niet goed voor bij de 20 weken echo en als dat de enige is die je nog krijgt, tja, dan weet je het ook niet...!

Wel spannend hoor, wij zijn ook heel nieuwsgierig wat voor soort mensje we deze keer op de wereld gaan zetten...Je hebt er nu toch al eentje lopen en dat maakt des te nieuwsgieriger...Lijkt hij/zij op Noah? Of totaal anders?
Enjoy!

Terug
Bovenaan