A
Anoniem
Guest
Je zal maar in de 7e week van je zwangerschap zitten vol hormonen en je kind van 8 mnd wilt nog-steeds-niet-eten!!! Ik ben echt radeloos. Iedere dag kook ik weer voor hem en iedere dag eet hij niets. Het gaat om de groentehappen. Ik heb al eerder een oproep geplaatst.
1. We hebben stukjes geven geprobeerd
2. Veel fruit en steeds een lepel groente extra erbij
3. De lepel aan hem geven dat hij het zelf mag proberen
4. Alles gepureerd met opvolgmelk erdoor en dan in zijn fles met pap speen
5. Ander tijdstip, tussen 17:00 en 20:00
6. Met yoghurt als basis
Ik weet het niet meer!!!! Wordt er zo moe en radeloos van.
Zojuist werd ik zo boos dat ik ging schreeuwen. Alle kindjes eten en jij niet. mama is er nu klaar mee en je gaat naar bed. Hup in bed en wat denk je lachen lachen dat hij in bed lag. Ik ben zo weggelopen en nu zit ik in de kamer naast hem en hoor hem vrolijk brabbelen?!
Ik baalde net dat ik ging schreeuwen en dan volgen de
Wat moet ik nou? 't is toch niet normaal dat onze zoon niet wil eten?
Ik ben bang dat we het door dwang al een beetje verpest hebben, waardoor hij nu helemaal niet meer wilt eten. En in het CB boekje staat maak er geen drama van, maar ja dat is het inmiddels wel dus.
Wie weet er nog iets wat ik kan proberen...
Groetjes
1. We hebben stukjes geven geprobeerd
2. Veel fruit en steeds een lepel groente extra erbij
3. De lepel aan hem geven dat hij het zelf mag proberen
4. Alles gepureerd met opvolgmelk erdoor en dan in zijn fles met pap speen
5. Ander tijdstip, tussen 17:00 en 20:00
6. Met yoghurt als basis
Ik weet het niet meer!!!! Wordt er zo moe en radeloos van.
Zojuist werd ik zo boos dat ik ging schreeuwen. Alle kindjes eten en jij niet. mama is er nu klaar mee en je gaat naar bed. Hup in bed en wat denk je lachen lachen dat hij in bed lag. Ik ben zo weggelopen en nu zit ik in de kamer naast hem en hoor hem vrolijk brabbelen?!
Ik baalde net dat ik ging schreeuwen en dan volgen de
Wat moet ik nou? 't is toch niet normaal dat onze zoon niet wil eten?
Ik ben bang dat we het door dwang al een beetje verpest hebben, waardoor hij nu helemaal niet meer wilt eten. En in het CB boekje staat maak er geen drama van, maar ja dat is het inmiddels wel dus.
Wie weet er nog iets wat ik kan proberen...
Groetjes