ik weet het niet meer

hoi,
wij zitten nu in onze 9e klusmaand en ik kreeg net te horen dat mijn zusje, die nog thuis woont geen werk heeft en pas 5 wk een vriendje heeft met werk maar zonder geld, dat ze zwanger is, pas twee weken maar toch!!!
ik vind het voor haar echt heel erg ze hebben besloten om morgen toch naar de huisarts te gaan om het weg te laten halen, maar ik ben zo boos, niet op haar maar gewoon dat het zo oneerlijk verdeeld is allemaal!!!! :(
wij willen zo graag en het duurt zo lang en zij willen nog stappen en gekke dingen doen en zo en wordt gewoon zwanger.

bedankt voor het aanluisteren van mijn verhaal, wel even voor de duidelijkheid ik hou van mijn zusje en vind dit heel erg voor haar!!
 
hoi,
jeetje wat vervelend voor je!
dat je nu al negen maanden bezig bent en je zusje door een (dom foutje)
zomaar zwanger raakt
ja dan denk je wel eens grrrrr.
maar helaas er is niks aan te doen
laat even horen hoe het afloopt oke
wens je verder veel succes bij het zwanger raken
groetjes debra
 
ja ik vind hetnergens op slaan he dat zomaar iemand een kind kan weg laten halen terwijl er mensen zijn die er wel negen maanden over doen ik ben al 2 jaar bezig en dan hoor ik dit ik vindt het echt erg en door het zomaar weg te halen vind ik absurd hoop dat ze nooit weer wat krijgt dan had ze haar benen niet open moeten doen de gevolgen zijn voor haar en haar vind ik vind het echt belachelijk
 
hoi hoi wat rot voor je echt waar,maar mijn mening is,moet je je benen maar bij elkaar houden wel de lusten maar niet de lasten,ze kan er nog heel erg spijt van krijgen,zelfde geld is dit haar enige kind wat ze kan krijgen,en die heeft ze dan weggehaald ,het is haar keuze maar ik vindt er zijn zoveel voorbehoedsmiddelen,en dan nog raak je zwanger,als ik haar was zou ik er goed over nadenken,maar ja wat heeft ze het te bieden echt veel sterkte en let maar op onverwachts ben je zwanger gr manuela
 
ik sluit me helemaal aan bij jou maar ik vindook dat ze er heel goed moet over nadenken voor het zelfde is het wel haar laatste laat ons weten wat ze beslist?
 
he gat wat vervelend voor je. ik ken het werk met moeilijk opvoedbare jongeren waar en ook geregeld een van zwanger is zomaar omdat ze de pil vergeten of zoiets en dan denk ik ook waarom zij nou wel.
maar ook rot voor je zusje hoor ik denk dat ze later nog wel last van de beslissing krijgt en dat is heel vervelend want het kan ook leiden tot onvruchtbaarheid etc.
sterkte zeg en ik begrijp je soms is het ook oneerlijk.
groetjes tijger
 
Terug
Bovenaan