ik weet het niet meer

Ik vind dat sommigen hier wel heel hard zijn in hun oordeel. Je kunt iemand niet gaan afbranden omdat ze per ongeluk zwanger is geworden, zeker niet als je verder niets over de omstandigheden weet. Ze zal het zelf niet zo gewild hebben, en ze moet nu een hele moeilijke beslissing nemen, waar ze inderdaad nog de rest van haar leven last van kan hebben. Nou, dat vind ik een heel erge straf voor één onbezonnen moment en dat gun ik niemand.

Ik denk dat jij, Anoniem, er ook niet mee geholpen bent als anderen zo hard zijn. Het blijft toch je zus. Maar voor jou inderdaad echt klote en oneerlijk!! Ik wens je heel veel sterkte, en je zusje ook.
 
nou sorry hoor maar ik vind inderdaad
dat jullie erg hard reageren, het is ook de laatste keer dat ik zoiets vertel.

ik begrijp dat iedereen hier heel graag een kindje wil, ik net zo graag !!!

ik heb ook altijd zo gedacht en gereageerd maar als het zo onwijs dichtbij komt dan is het echt heel anders.

ik had net mijn moeder en daarna mijn zusje huilend aan de telefoon!! nou als er iets erg is is het wel dat je je moeder huilend aan de telefoon hebt!!!

degene die fijn gereageerd hebben onwijs bedankt
 
Het is gewoon bijzonder rot voor jou dat je al een tijd bezig bent en een ander heeft zo raak dan voel je je zo rot maar in dit geval ook nog eens dubbel omdat iemand in de je naaste omgeving zo dichtbij inderdaad zwanger wordt terwijl dit ongepland is. Ik ga er geen oordeel over geven want ik vind dat niet mijn taak en zeker gezien het feit dat de omstandigheden onbekend zijn. Hte blijft ook voor jou in dit geval zeer vervelend!

Gr
Lies
 
het is ook beter dat je het beter niet had moeten zeggen en kom nu niet met dat zielig gepraat zelf wil je ook zwanger worden en het wil niet dan zeg je het hier toch niet dom dom dom
 
Terug
Bovenaan