ik weet het niet zeker

ben dus bij de dokter geweest, die heeft niets gedaan, maar zei meteen: vroege miskraam.
hij heeft niet gevraagd naar pijn, die ik niet heb, heb alleen 2 dagen bloedverlies gehad, en 2 dagen een beetje, dus weet helemaal niet of het wel echt een miskraam is.
ik wil morgen teruggaan en vragen of ik doorverwezen kan worden voor een echo, omdat ik nog steeds het gevoel heb dat ik zwanger ben.
heb veel verdriet gehad en veel gehuild, en nu van verschillende mensen gehoord dat bloedverlies tijdens de zwangerschap heel normaal is!!!!!
wat denken jullie,
of beter gezegd, hoe gaat zoiets normaal in zijn werk want ik heb nog geen contact gehad met een gynecaloog of zo......
thanx

hee fiepke

Ik heb ook 4 dagen bloedverlies gehad, maar bij mij was het dus wel mis. Als jij twijfelt meteen de telefoon pakken en HA bellen om een doorverwijzing. Dan weet je het zeker namelijk, want deze onzekerheid is natuurlijk niks! Zeker als jij je nog zwanger voelt!
Heb je nogmaals gister een zwangerscahpstest gedaan? mischien vandaag eens doen en kijken of hij posi aan geeft. ik zou echt de HA vragen en je onzekerheid uitleggen hoor!! Niet verder tobben want het is al moeilijk genoeg zo!! Anders ben je treurig voor niks mischien omdat je gewoon goed zwanger bent!! En mocht het toch mis zijn, dan kun je beginnen met verwerken en dat kan op deze manier natuurlijk niet!!

Heel veel succes en laat even weten hoe het met je gaat en wat je gaat doen??

Dikke knuffels sweety

ik heb vanochtend de ha gebeld, mag er over een uur naartoe.
ik heb nog steeds geen test gedaan, omdat ik borstvoeding kon geven en omdat ik het gewoon voelde, maar toen ik dus bij de ha kwam voor mijn bloedverlies zei hij meteen dat het een miskraam was, zonder te voelen of verder te vragen of wat dan ook.
ik heb geen pijn krampen gehad, en omdat ik hier lees dat bloedverlies heel vaak voorkomt ga ik vragen om doorverwijzing.
ik was wel boos toen ik alles las, hij heeft me gewoon een hoop verdriet bezorgd, waarvan ik niet eens weet of het wel terecht is.....
maar toch wil ik niet teveel hoop krijgen want dalijk is het toch mis, en dan kan ik opnieuw beginnen.
jij heel veel sterkte en bedankt

getsie meid, wat een rot arts heb jij. sorry dat ik het zo zeg hoor maar dit is natuurlijk absoluut niet tactisch en mischien compleet onnodig!!! Pfffffff je kunt idd gewoon een bloedvaatje beschadigd hebben, dit gebeurt hardstikke vaak tijdens je zwangerschap omdat je baarmoeder uitzet!! dus mischien gaat het allemaal hardstikke goedkomen met je!! hoe is het gegaan bij de HA?? heb je je doorverwijzing?? gewoon inwendige echo vragen hoor!!!

laat je het ff weten? wil graag weten hoe het gaat??

met mij gaat het goedkomen hoor, alleen lastig natuurlijk ookal was ik pas 5 weken!

heel veel succes meid en ik duim voor je dat alles gewoon goed is en je heerlijk kunt gaan genieten van je zwangerschap!!!

knuffel sweety

Hoi meis,

Goh wat heb je toch allemaal meegemaakt!!!
Ben net terug van vakantie en lees net dat je dacht een mk te hebben of toch niet sjonge wat rot voor je zeg!!!
Wat een stomme doktor die gewoon zegt dat je een mk hebt zonder je te onderzoeken wat een blunder van die man!!!
Ja en ik snap goed dat je heel veel verdriet had toen je dat hoorde en nu zit je weer met onzekerheid, hoop dat je snel duidelijkheid krijg!!!

Heel veel sterkte samen en ik hoop dat je goed bericht hebt strak!!!

Liefs Sandy

Lieve Fiepke,

Dit is zo KLOTE......hoe was je afspraak gister?? Ik hoop voor je dat er nog iets beter bericht is gekomen.
Ik snap soms ook niet hoe mensen zo makkelijk een uitspraak kunnen doen, ze kunnen toch niet voelen wat jij voelt....
Ik wens je succes de komende tijd.
Liefs Kaly

ben dus bij de dokter geweest en moet nu eerst een potje urine inleveren zodat ze kunnen testen of ik wel zwanger ben geweest, omdat ik zelf nooit heb getest.
ik kwam van vakantie terug 2.5 weken overtijd en borstvoeding gevend, wat eigenlijk niet kan als je niet zwanger bent, dacht ik.
en toen kreeg ik de bloedingen en de miskraam, waardoor ik dacht dat het niet meer nodig was om een test te doen.
nu zegt de dokter dat ik wel eens een soort schijnzwangerschap kan hebben gehad, maar ik dacht dat dat bijna nooit voorkwam.
nou ja morgen afspraak om te kijken wat we verder gaan doen, ivm met pos of neg test.
dus ik weet nog niet veel.

lieve Fiepke

hoe is het nu met je?? weet je al wat weer?? is je urine al gecheckt? hopelijk gaat het beter met je nu. schijnzwangerschap komt vaker voor dan je denkt helaas. tis super vervelend als je dat hebt heb ik gehoord. ik hoop dat je snel de oude bent en doe het lekker rustig aan. ben je thuis van je werk?

hopelijk heb je snel nieuws van je HA
liefs sweety

Terug
Bovenaan