ik weet het niet zeker

het was idd een miskraam, maar omdat deze vroeg was, had ik een negatieve test.
uit de verschijnselen die ik heb, blijkt dat ik zeker zwanger ben geweest.
ik begon al aan mezelf te twijfelen haha
we mogen gewoon verder gaan, maar ik heb af en toe van die klote momenten dat ik me echt rot voel.
ik moet vanmiddag ergens op sollicitatie, maar heb er geen zin in.
morgen wil ik ook weer gaan werken.
ik voel me echt waardeloos, maar ik moet toch iets.
bedankt voor je steun.
hoe is het met jou?

achhhhhhhhhh dus toch!!! balen meid!!! ik weet helaas precies hoe je je voelt nu....neem rustig de tijd en geef het een plaatsje!! schrijf het lekker van je af, soms helpt dat!!nu heb je in ieder geval duidelijkheid en kun je weer verder hoe moeilijk dat ook is. je kunt me altijd mailen als je er behoefte aan hebt omdat we in hetzelfde schuitje zitten.

met mij gaat het goed moet ik zeggen. mijn MK is nu ruim 2 weken geleden en ik zit te wachten op mijn eisprong mits deze komt. geen idee hoe het gaat lichamelijk na een Mk...dus afwachten. ik hoefde verder ook niet van mijn HA te wachten dus ik zie wel. lichamelijk was het Kl*ote maar dat hoef ik jou niet uit te leggen...

ik wens je veel succes en veel sterkte met je sollicitatie..snap dat je daar nu totaal geen zin in hebt.. toi toi en zet hem op meid!!!! je kunt het!!!

liefs sweety

superlief van je die reactie.
wij gaan ook gewoon door.
ik probeer er niet te veel aan te denken want ik merk dat het dan moeilijk wordt.
wel rot omdat ik veel symptomen had.
ik weet niet of ik ook dikker ben geworden, maar mijn broek zit strakker, weet niet of het door de zwangerschap komt, maar het zal eerder het eten zijn geweest denk ik haha.
ook ik weet niet hoe het zit met die eisprong, vind het allemaal maar raar, mijn lichaam.
maar goed, we zullen zien.
ik probeer hier dus weg te blijven maar wil je wel superbedanken voor je lieve reactie.
sterkte meid!

ik snap dat hoor dat je ff meer tijd voor jezelf pakt. ben ook wat minder op het forum..maar er staat soms speciaal een berichtje voor mij en dan moet ik ff reageren hoor!!ook voor degene die ik al beetje beter ken natuurlijk die leven allemaal mee!! hardstikke lief allemaal. Maar ik ben er ookal iets verder mee klaar dan jij natuurlijk plus iedereen verwerkt het anders. luister gewoon goed naar wat JIJ wil dan gaat het allemaal goed met je komen hoor!! zeker weten!!!
hoe ging trouwens je sollicitaite?? toch een beetje gelukt??
Ik snap als je niet meer reageerd maar zal wel aan je blijven denken hoe het met je gaat.
dus kijk maar wat je wil oke??
veel sterkte meissie en zet um op!!!koppie omhoog en hupsakee!!!

liefs sweety xx

thanx meid.
ik voel me al een heel stuk beter, vanmorgen wilde ik helemaal niets meer, maar nu kan ik er weer even tegenaan, tot het weer even tegen gaat zitten.
soll ging op zich wel ok.
hoor er eind van de week van
jij heel veel succes en misschien zit ik over een week weer gewoon op het zwanger worden forum.
dikke knuffel en bedantk

nou kijk eens aan!! das toch een hele goede stap??dat het vandaag alweer beter met je gaat!! fijn om te lezen hoor!!

beetje bij beetje,
dag bij dag
elke dag een treetje
totdat jij weer lachen mag!!

hopelijk zie ik je snel weer op het zwanger worden forum! tot die tijd typ ik gewoon hier met je geen rpobleem!!!

tot gauw weer hoor!!
lekker slapen voor later en morgen weer een treetje verder....!!!

liefs sweety

Terug
Bovenaan