Ik weet het niet!

A

Anoniem

Guest
Hallo dames,

Dit is de eerste keer dat ik ontzettend onzeker ben. Gisteren mijn NOD gehad vandaag nog steeds niets te zien. Elke keer denk het zit er aan te komen, heb wel wat last van afscheiding maar het is kleurloos.

Ik weet niet. Normaal heb ik een cyclus van 24 dagen, 1 keer 25 maar toen wist ik zeker dat we te laat geklust hadden dus ik dacht daar niets van, de laatste menstruatie was 22 dagen! Ik heb rond de eisprong wat gevoeld en 4 dagen later steken in mijn buik.

sinds vorige week een ongi-gevoel. Ik loop al sinds zaterdag constant te checken, weet niet precies wat ik moet. Ik wil ook niet te vroeg testen.

als de mormels vandaag wegblijven wanneer dat testen?

liefs talke

Test wanneer jij wilt, doe het anders morgen. Ben je van je eerste zenuwen af.
Het kan natuurlijk dat er negatief uitkomt, test dan de andere week nog een keer.
Veel succes met afwachten!!!

hoi talke!!

ja spannend altijd weer he!! ik zou morgen testen, dan ben je 2 dagen overijd en heb je mischien al genoeg HCG hormoon. Ik kan er niet te vweel van zeggen wanneer je moet testen want ik had al een positest 2 dagen voor mijn NOD!!! afwachten is niet mijn sterkste kant hahaha, maar ik weet ook dat het meerdendeel hier pas paar dagen overtijd een positeive test hadden dus tja...doe gewoon waar jij je fijn bij voelt.

succes hoor en hopelijk ben je gewoon lekker zwanger!!

liefs sweety

Nou ik weet het nog niet, heb nog steeds het idee dat het elke minuut kan komen.
Ik wacht het nog maar even af. Aan een negatieve test heb ik ook niets. Dan zie ik nog liever de duivels als het niet zo is.

Maare als ze woensdag er nog niet zijn dan ga ik toch eentje halen. Echt spannend. Ik heb dit nog niet gehad dus dit is voor mij een nieuwe fase.

Liefs
talke

Hoi,
Ik weet omdat ik al twee kinderen heb, dat je ook al ben je zwanger, je nog heel lang een ''ik word ongi'' gevoel kunt houden..
Dat zegt dus echt niets hoor.
Bij mijn eerste was ik zo snel zwanger dat ik er nog helemaal geen rekening mee had gehouden dat het die maand al raak zou zijn.
Heb pas getest met 6 weken ofzo, [ knap he!!!] en ik had al die tijd het gevoel dat ongi er aan zat te komen.Maar na zes weken dacht ik; kom ik gooi er voor de zekerheid een testje tegenaan..hahaha
En ja..zo zwanger als maar kon.
Dus er is hoop.
Ik zit zelf in ronde drie voor een derde kindje.
Heb mijn nod ergens tussen vandaag en vrijdag.
Wacht ws wel tot einde vd week, indien nodig, met een test.
Gelukkig kan ik erg goed wachten hoor..
Voel wel allerlei dingen.   Zoals steekjes, beetje opgeblazen gevoel, soms licht misselijk, en moe in mijn benen.Dit ken ik niet verder..
Ziek ben ik nooit, dus daar denk ik niet aan.

Gewoon weer afwachten voor ons allemaal.
Groet R

Hoi,

Dus je NOD is tussen vandaag en vrijdag? Dan wachten we maar even samen. Ik ben nog nooit "overtijd" geweest, dit is dus 1e kindje. Ik heb 1 keer een cyclus van 25 dagen gehad maar toen hadden we verkeerd geklust. Zag ik aan de temp.

Ik weet het niet normaal ben ik redelijk nuchter maar er spookt opeens vanalles door mijn hoofd. Ik kan het niet meer laten gaan. Maare zoals ik al zei het kan net zo goed wat langer op zich laten wachten.

En ik wil in 1 keer goed testen dus zal ik geduld moeten hebben. Heb verder geen klachtjes, behalve dat ik steeds loop te checken

We wachten nog maar even af.

Ik weet nu ook niet of mijn man ik samen moeten testen of dat ik als ik alleen test hem daarna verras (of zelf de teleurstelling eerst even verwerk)

zoveel vragen.............

Groetjes talke

hoi allemaal mijn NOD is woensdag en wacht met julie mee!!!!! talke mag ik vragen wat jij voor een temp. hebt rond je eisprong? ik ben nl ook begonnen met tempen en mijn temp was voor mijn ei 36.1/36.3 en na mijn ei 36.5 en nu heb ik wel sinds vorige week last van mijn borsten en veel meer afscheiding? en mijn temp. was eerst 36.5 en nu gistermorgen en vanmorgen 36.9  ik wacht wel ff af weet niet wat ik moet doen!!!!!!!!!! misschien een late eisprong? groetjes miranda en ik duim voor jullie!!!!!!!!!!!!

Hoi Miranda.

Ik heb maar 2 maanden de temp opgemeten, daarna niet meer maar na de eisprong had ik 36,94 en voor de eisprong rond de 36,5.

Dus ik denk dat dat dan mijn ei was. Afgelopen 2 maanden niet getempt. Wilde niet continue ermee bezig zijn.

Tot nu toe nog niets te bekennen trouwens.

Succes allemaal

groetjes talke

Terug
Bovenaan