Dag meiden,
even een update, nog steeds geen duivels! Ik heb het mijn man vandaag verteld dat ik op dag 27 zit, ik wilde eerst testen zonder hem maare dat doe ik dus liever niet.
Ik vroeg aan hem wanneer denk je dat ik moet testen, hij had het over vrijdag!!!!!!!!!!!!
pfffff dat is nog lang. Ik denk toch morgen. Hij is bang dat het voor mij een teleurstelling wordt omdat hij het gevoel heeft dat het nu wat langer op zich laat wachten. Hij zegt ik denk dat we een zomerkindje krijgen! Ik denk dus een lentekindje. Ik heb alleen een opgeblazen gevoel verder niets. Ik loop ook niet constant meer te checken omdat ik het gevoel heb dat het toch wegblijft, gek he. Ik heb het gevoel dat ik nog niet eens hoef te testen en tegelijkertijd ben ik bang voor de test.
Ik heb in ieder geval eentje gekocht vandaag, etosmerk. Het meisje aan de kassa stond naar me te glimlachen, ik zo van duddududududu, alsof het de gewoonste zaak van de wereld was, niet dus!!!!!!!!!!!!!!!!
Fijn wilma dat je over de eerste teleurstelling heen bent, dat heb je een dag of 2 he en dat moet je weer door, ik ben ervan overtuigd dat het ons allemaal gaat lukken, weet nog niet wanneer.
Miranda, volgens mij is je temp goed zo, heb goede hoop. Ik heb geen temp meer opgenomen trouwens.
Talke