Ik weet het niet!

Hoi Talk,

Wil je heel veel succes wensen met wachten!!!
Hoop dat je nu onder tussen getest hebt dan ben je van die onzekerheid af!!!
Ga voor je duimen hoor!!!

Liefs sandy

hee talke,

hoe ist nu?? al iets??mischien al testje gedaan?? nou wens je veel succes hoor!! duimerdeduimduim!!

liefs sweety

Dag lieve meiden,

Nee ik heb nog niet getest en er zijn nog geen duivels te bekennen. Vandaag ga ik een testje halen en morgenochtend voer ik hem uit.

Spannend ik heb nog nooit een test gehaald.................

Nog even door deze dag heenkomen. hihhihihihihhihihihi

Het voelt trouwens helemaan niet anders dan anders heb nog steeds het idee dat ik gewoon deze dag ongesteld ga worden, maar dat had ik gisteren ook en eergisteren........

Liefs talke

he talke

wat spannend!!!!!   ik ga voor je duimen dat het raak is!!!!! je laat het wel weten he!!!

ik ben inmiddels over de teleurstelling heen, ben gister ongi geworden en we gaan nu verder met ronde 15 geloof ik, ben de tel een beetje kwijt.
ik zou naar de ha als het nu niet raak was maar nou is hij met vakantie en is pas 20 aug terug dus wachten we nog een ronde!!! hopen dat het dan lukt en we met andere berichten naar de HA kunnen.

meid succes met afwachten

liefs wilma

heyyyyy talke ik leef met je mee meid!!!!!!! wat een onzeker gevoel he,ik heb morgen mijn NOD vorige ronde was ik al op dag 25 ongi en normaal op dag 31 dus daar ga ik nu ff van uit. ik wacht ook nog ff met testen het liefste deed ik het ook morgen maar ben bang voor de teleurstelling!!!!!!!!!! heb vanmorgen ook weer getempt en mijn temp was 36.8 en gisteren en eergisteren 36.9 en daarvoor 36.5 ik weet niet wat dit betekent dus afwachten maar he!!!!!!!!!! ik zal aan je denken vandaag en zeker morgen als je gaat testen en dat er maar een dikke+ verschijnthoe voel je je vandaag? dikke knuffel miranda

Hoi Talke,

Ik wilde je even succes wensen met je test morgen. Hopelijk is het raak (kan er weer iemand strooien met die glitters ). Ik begrijp precies wat je bedoelt met de eerste test moet gelijk goed zijn. Dat had ik ook. Inderdaad HAD. Ik heb in ronde 2 en 3 samen 4 testen gebruikt, omdat ik echt dacht zwanger te kunnen  zijn. Ik dacht toen: ja ik kan nog wel twee dagen mezelf gaan zitten gekmaken, maar daar word ik ook niet gelukkig van. Het stomme was dat ik tijdens het testen voelde dat het niet raak was (en dan toch testen hè?). Inmiddels zitten we in ronde 7 en heb ik geen voortekens meer gehad dus ook niet meer voortijdig getest. Bovendien heb ik nu steeds een week voor mijn nod bruinverlies dus ik ging er dan al niet meer van uit.

Deze week mijn eisprong (morgen nog 1 ovu-testje doen, nog over van vorige maand). Doe deze ronde wel weer tempen voor de zekerheid, om mijn eisprong te bevestigen zeg maar. Spannend hoor. Mijn nod is 16 augustus.

Succes met nog een half dagje wachten en met testen morgen. Zou wel heerlijk zijn als het een plus is!

Liefs,

Tammy

Dag meiden,

even een update, nog steeds geen duivels! Ik heb het mijn man vandaag verteld dat ik op dag 27 zit, ik wilde eerst testen zonder hem maare dat doe ik dus liever niet.

Ik vroeg aan hem wanneer denk je dat ik moet testen, hij had het over vrijdag!!!!!!!!!!!!

pfffff dat is nog lang. Ik denk toch morgen. Hij is bang dat het voor mij een teleurstelling wordt omdat hij het gevoel heeft dat het nu wat langer op zich laat wachten. Hij zegt ik denk dat we een zomerkindje krijgen! Ik denk dus een lentekindje. Ik heb alleen een opgeblazen gevoel verder niets. Ik loop ook niet constant meer te checken omdat ik het gevoel heb dat het toch wegblijft, gek he. Ik heb het gevoel dat ik nog niet eens hoef te testen en tegelijkertijd ben ik bang voor de test.

Ik heb in ieder geval eentje gekocht vandaag, etosmerk. Het meisje aan de kassa stond naar me te glimlachen, ik zo van duddududududu, alsof het de gewoonste zaak van de wereld was, niet dus!!!!!!!!!!!!!!!!

Fijn wilma dat je over de eerste teleurstelling heen bent, dat heb je een dag of 2 he en dat moet je weer door, ik ben ervan overtuigd dat het ons allemaal gaat lukken, weet nog niet wanneer.

Miranda, volgens mij is je temp goed zo, heb goede hoop. Ik heb geen temp meer opgenomen trouwens.

Talke

o en Tammy,

Ja, ik denk als ik te vroeg test dat het niet goed is dat het inderdaad een teleurstelling gaat worden. Ik vind dit trouwens wel knap van mezelf, wist niet dat ik zolang kon wachten. Maar ik heb dan ook wel erg het gevoel dat het raak is.

Ik heb nog nooit zo een lange cuclys gehad, we zijn nu 6 maanden bezig, maar het zou zo maar kunnen natuurlijk dat ik een langere cyclus heb, kijk daar heb je de onzekerheid weer.

Moet zeggen nu mijn manneke op de hoogte is is het wachten wel draaglijker

Ik hou jullie op de hoogte,

Dikke kus
talke

Terug
Bovenaan