Ik weet het nu echt niet meer!!!

A

Anoniem

Guest
Hoi mama's, hier een vraagje ( zeg   maar uitgebreid verhaal ) van mij.
Misschien is er iemand die mij advies kan geven.

Hier komt ie:

2 sept. ben ik gestopt met de pil en daarna 1 x ongesteld geweest.

28 dagen later werd ik weer ongesteld, maar mijn gevoel zei: goh meid, volgens mij ben je gewoon zwanger. Ik heb dus een test gedaan en JOEPIE ZWANGER!!!

Maar............ nu komt het:

Een week na mijn ongie heb ik 1 dag bloedverlies gehad. Een beetje bruinig en het stelde verder weinig voor. ( ik had dit ook bij mijn 1e zwangerschap dus echt zorgen maken, deed ik niet ).

maar weer een week later kreeg ik krampen onderin de buik en twee dagen later weer bloedverlies. Omdat ik nu toch best onzeker begon te worden heb ik de VK opgebeld en zij regelde gelijk een spoedecho in het ziekenhuis. Hierop zag je een vruchtje van 26 dagen en het hartje klopte nog niet. De gynaecoloog vertelde mij dat dat meestal rond de 6 weken zichtbaar was. Meer kon hij niet vertellen en ik kon dus weer naar huis.

Twee dagen later was de buikpijn weg en had ik ook geen bloedverlies meer. Maar gistermiddag moest ik naar de wc en weer bloedverlies, nu wel zonder buikpijn.

Vanochtend was alles weer heel rustig. Gelukkig maar. Ik word er onderhand echt frustie van. Wat is dit nu?

Aanstaande woensdag krijg ik weer een echo. Hopelijk kunnen ze mij dan meer vertellen.

Wie o wie kent dit?

Groetjes van een bezorgde mama.

hoi,

ik snap dat je je zorgen maakt maar ken dit gelukkig zelf niet.....al zou ik zeker vandaag de gyn of vk nog bellen omdat je weer bloede.....ze kunnen je er zowiezo toch ff tussen duwen voor een echo of een controle ik bedoel die onzekerheid word je gewoon zelf helemaal gek van

heel veel succes en laat ff weten hoe het verder met je gaat

Corina 28weken en 3dagen

Hoi,

hoop dat dit je een beetje gerust kan stellen.
Ik heb met 6 weken ook een zware bloeding gehad met buikkrampen.
En daarna nog twee weken last van bruine afscheiding.
Uiteindelijk kwam ik met 8 weken in het ziekenhuis en toen was er gelukkig nog een kloppend hartje te zien.
Volgens het zh had het met innestelingsbloeding te maken.
Met 14 weken begon het weer dit keer zonder buikkrampen heb er in totaal 6 gehad en echt veel bloed.
Nu lag het aan me placenta die voor lag.
Ben nu 25 weken zwanger en kleine maakt het erg goed gelukkig heb ook even afkloppen geen bloedingen meer gehad.

Het kan dat het een innestelingsbloeding is geweest,maar begrijp wel hoe je voelt.
Die onzekerheid is echt erg.
Maar misschein maakt jouw kleintje het ook gewoon erg goed daarbinnen,hoop het voor je.

Heel veel sterkte

angel   25w

Helaas meid, ik denk dat je gewoon geduld moet hebben. Misschien niet wat je wil horen. Bloedverlies kan duiden op een miskraam, maar omdat het dan pril in de zwangerschap zou zijn, hoef je niet altijd een duidelijk vruchtje te verliezen.

Ik zou gewoon maar even afwachten, eerder een echo aanvragen heeft geen zin, ook nu zal je waarschijnlijk nog steeds geen kloppend hartje zien.

Sterkte en probeer je niet te druk te aken. Welke kant het ook op gaat, je hebt er toch geen invloed op.

Miep

Wat je wel zou kunnen doen is een zwangerschapstest. Als die negatief uitvalt dan weet je dat in ieder geval ook.

Miep

Heo lang zou je nou precies zwnager zijn, want kan je uitgaan van die 2 september, dan zu je nu natuurlijk onderhand wel een kloppend hartje kunnen zien.

Nogmaals sterkte

hoi mama's,

Heb zojuist nog een zwangerschapstest gedaan en deze is POSITIEF!!!

Mijn onzekerheid of het nu wel of niet een miskraam is, is voorlopig nog
naar achteren geschoven.

Ik hoop dat ik aanstaande woensdag positief nieuws te horen krijg.

Groetjes van mamabinck.

Hoi Allemaal,

Ik heb mee zitten lezen en ik zit momenteel in dezelfde situatie.
Ik ben nu 5w4d zwanger en ik kreeg gister lichtroze afscheiding. Niks aan de hand maar vanmorgen was het ineens helderrood.
Meteen naar de verloskundige gegaan en die heeft een echo gedaan. Ze kon nog geen hartje horen maar zag wel een verdikt slijmvlies en een donkere holte.
Omdat het allemaal nog zo klein was kon ze niet met zekerheid zeggen of alles goed was.
Ik had ook een stolseltje verloren maar de vk heeft het bekeken en zei dat het te klein was dat dat het vruchtje geweest kon zijn.

Ik voel me nog steeds zwanger maar ook ongesteld tegelijkertijd.
We moeten nu 2 weken wachten voordat we weer een echo krijgen.

Maar wanneer kan je een zwangerschapstest doen om te kijken of je nog zwanger bent?

Terug
Bovenaan