<p>Hoi allemaal. Wij hebben een zoontje van 14 weken oud. Al vanaf dag 1 zijn we aan het uitzoeken wat het beste past qua voeding. Zo zijn we na een week in het ziekenhuis belandt omdat het helemaal niet goed ging. Ons zoontjr bleek reflux te hebben en we zouden de voeding gaan indikken. Dit leek tr helpen totdst de huilbuien weer begonnen.. zo gaat het eigenlijk nog steeds. Het gaat goed, 2 dagen later.. huilbuien.. ik moet bijna weer werken, maar slaap nog steeds heel erg slecht omdat ons zoontjr ook heel erg slecht slaapt. Ik zie echt nog niet hoe ik dit ga combineren, want ik ben zooo moe! </p><p>Hij drinkt nu alweer 3 dagen zijn voedingen haast niet. Ik heb daarom contact gehad met de kinderarts, die raadde aan om vezels aan de voeding toe te voegen, want verstopping leek haar het meest logische door de ingedikte voeding... we geven dit nu 2 dagen, maar hij wordt er echt zo naar van! Hij ligt nu te slapen( in mijn armen, ergens anders krijg ik m niet meer stil) en heeft al 2 x 120mg paracetamol gehad. Hij weigert zijn fles te drinken, zet het dan compleet op een krijsen.. hij is verder gezond, ben voor de zekerheid naar de huisarts geweest om uit te sluiten dst hij niets met zijn keel/neus/oren heeft waardoor hij niet drinkt.. ik weet echt niet merr waar ik nou zoeken moet naar een oplossing... </p><p>Hrt is ondertussen alweer 5 uur na zn vorige fles maar drinken doet hij niet... iemand verder deze ervaring met forlax vezels? En iemand die dit allemaal herkent? </p>