Ok, als hij tijdens het drinken krijst en niet erna dan zijn het niet meteen krampjes. Dan verwacht ik slokdarm/zuren. Dus zoals ze dat noemen: reflux.- zo recht mogelijk eten geven, speen fase 2 op de dr. Brown fles. Niet te warme melk, en niet nutrilon: die is te zuur. Aanrader: kruidvat, gewoon meteen overstappen. En even helemaal back to basics als je aangeeft dat poepen al vanaf de geboorte dagelijks is heb je geen speciale voedingen nodig. En nog een rare vraag/tip. Welke vitamine d gebruik je? Ik merk hier op die met sinasappelsmaak van kruidvat ook geen goede reactie. Ineens de hele dag huilen tijdens de fles. Dus ik stap meteen weer terug op davitamon aquosium. Heel vreemd misschien maar ze had nooit problemen met drinken en dat is het enige dat veranderd was dus dan valt het op. Maar stel jij gebruikt die al vanaf dag 1...dan weet je niet beter, maar kan ook zuren geven. Mocht het allemaal na 1 week nog steeds niet beter zijn dan ga je per optie dingen proberen, en even volhouden. Want iets kan ook even een tijdje duren voor het effect heeft. Nog een tip: ipv gekookt water annique rooibosthee geven met de flesvoedingen. Dat zijn wij meteen begonnen vanwege de helse nachten met gekrijs wegens de buikkrampjes, maar het is ook ene natuurlijk middel als maag bescherming, poepvermakkelijker enzenz ? dit kun je wel direct beginnen, is verkrijgbaar bij gezondheidswinkels. Ik hoop echt dat je er wat aan hebt, ondanks dat elke baby natuurlijk anders is: echt krijsen heeft een reden. En dat gun je geen enkele ouder dat ze het probleem niet kunnen vinden! ? succes ?